Keith Cronin bude debutovat s vozem Super 2000 na RACMSA Rally of Scotland.
Keith Cronina, který letos vyhrál British Rally Championship v Lanceru EVO9 od Ralliartu, čeká debut v kategorii Intercontinental Rally Challenge, když se na Rally of Schotland posadí do Abarth Grande Punta S2000. Vůz mu bude připravovat italský týmu Procar. Vůz si již tento týden osahal při testu v Itálii. „Super 2000 je cesta, kterou se v budoucnu svět rally zřejmě vydá, a já bych u toho chtěl být. To znamená, že potřebuji řídit auto specifikace S2000 co nejdříve, jak jen to bude možné. Možná bych byl schopen dosáhnout lepšího výsledku v mém Mitsubishi, protože s ním mám zkušenosti a jel jsem s ním již několikrát. Ale Rally of Scotland je pro mě velká příležitost a já ze sebe vydám to nejlepší,“ říká vítěz British Rally Championship, Keith Cronin.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.