Michal Kosciuszko svedl fascinující souboj s Andreo Navarou při Azano rally. Přesto, že se polský pilot na italské soutěži seznamoval s novým speciálem Škoda Fabia S2000, dokázal nakonec Navaru (Subaru Impreza) porazit o 0,3 sekundy.
Konkurence nebyla v italském městečku Pordenone vůbec špatná. Na start se postavilo deset speciálů S2000. Kosciuszko začal soutěž na páté pozici, ale postupným sžíváním se s novým vozem začal zrychlovat. Na konci první sekce figuroval již na třetím místě. Od čtvrtého testu nebyl mimo jednoho poražen a před posledním testem ztrácel polský pilot na vedoucího Navaru 3,3 sekundy. Famózní jízdou v závěrečném testu nadělil šotolinovému specialistovi 3,6 sekundy a stal se vítězem Azano rally před Andreo Navarou a třetím Mauro Trentinem (Peugeot 207 S2000).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?