Britskému mladíkovi, Adamu Gouldovi, byla nabídnuta možnost, aby se zúčastnil poslední soutěže IRC, RACMSA Rally of Scotland, za volantem Peugeotu 207 S2000 týmu BFGoodrich Drivers Teamu.
Gould byl nominován britskými odbornými žurnalisty, aby reprezentoval Velkou Británii na prvním podniku IRC, který se kdy uskuteční na jejich území. Soutěž startuje 19. listopadu a končí 21.Jen připomeňme, že Kronosem připravovaný vůz BFGoodrich, letos zažívá velmi úspěšnou sezonu. Na Monte Carlu v lednu Sebastien Ogier vyhrál, na Ypres předvedl Thierry Neuville velmi bojovný výkon, ve Zlíně jel Martin Prokop a na Sanremu Luca Cantamessa. Na posledním podniku tedy tento projekt bude reprezentovat talentovaný mladík, Gould. Ten letos závodil v British Rally Championship.„Je to absolutně fantastická zpráva. Musím moc poděkovat každému, kdo mě volil, a ujistit je, že udělám vše, co je v mých silách,“ zakončil Adam Gould.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?