Pro Krise Meekea by jistě bylo příjemné zakončit úpěšnou sezónu vítězstvím v posledním podniku IRC. O vyšší příčky se bude ale snažit také novopečený skotský mistr David Bogie.
„Je to pro mě nádherný konec sezóny,“ uvedl David Bogie. „Rychlostní zkoušky jsou skutečně senzační a vzrušující jak pro fanoušky, tak i pro nás jezdce. Budu se co nejvíce snažit, abych dosáhl na Krise Meekea a ostatní pravidelné účastníky z IRC a budu se snažit dostat ze sebe maximum.“
Mezi další domácí uchazeče o vyšší příčky budou patřit také britský mistr, Ir Keith Cronin, a bývalý britský a asijsko – pacifický mistr Alister McRae. Tato silná sestava však dělá vrásky v letošním ročníku IRC nejrychlejšímu Krisi Meekeovi. Ten se dokonce nechal slyšet, že se ve Skotsku bude cítit skoro stejný tlak, jako v bitvě o titul.„Titul je už sice vyhraný, ale pohled do startovní listiny slibuje boj na vysoké úrovni,“ uznal Meeke. „Pokud zde vyhraji, získám celkově 66 bodů ze 70 možných. V jezdecké kariéře není mnoho šancí dosáhnout takového výsledku. Ale tohle bude velmi specifický podnik.“„Skotsko je po mě už po mnoho let skoro jako můj domov. Jak lidé v tomto sportu vědí, moje začátky byly hodně spojené s Colinem McRaem, který byl pro mě rádcem. Ve Skotsku jsem také bydlel, když jsem začínal a tento podnik je tedy pro mě v podstatě návrat domů. Zajet zde dobrý výsledek by pro mě byl skutečně vrchol letošní sezóny, ale určitě to nebude lehké a já se těším na velkou bitvu s tolika špičkovými jezdci,“ pokračoval letošní mistr IRC.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?