Pneumatikářský gigant Pirelli, nemá žádné záruky na pokračování v kolotoči mistrovství světa jako výhradní dodavatel pneumatik.
Smlouva mezi FIA a italskou společností vyprší na konci následující sezony a jak připustil Paul Hembery, ředitel sportovního oddělení, není jisté, zda bude smlouva obnovena: "Žádné záruky, že bude smlouva jako výhradní dodavatel pneumatik na druhé funkční období obnovena, nemáme. Budeme zvažovat nabídku FIA, ale je velice nepravděpodobné, že bychom znovu investovali 11 milionů Euro,"."Musíme posoudit, jaký je zájem o motorsport a posoudit jaký má vliv naše současná smlouva o dodávkách do WRC na chod naší společnosti. Nesmíte zapomínat, že jsme museli zavřít některé továrny a v tomto případě i laik pozná, že sport je až na druhém místě. Je to čistě jen finanční věc," doplnil Paul Hembery."Líbí se mi, jakým směrem se tento sport ubírá. Promotér, společnost ISC je perfektní. Kalendář soutěží se hodně přibližuje tomu, co chceme. Chtěli bychom například návrat rally Monte Carlo do kolotoče WRC. Ale já nemůžu říci, jestli budeme pokračovat ve WRC v dalších třech letech, o tom rozhodne rada," uzavřel Paul Hembery.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?