Honda Civic R3 byla schálena pro JWRC 2010.
Poslední zasedání homologační komise FIA potvrdilo nová pravidla pro JWRC v příští sezóně. Podle těch se může zůčastnit i Honda Civic R3.
Pravidla dříve určila, že vozy pro JWRC nesmí být delší než 4150 mm. Honda měla 4270 mm. Vůz R3 je levnější a hodně používaný v národních šampionátech i juniory.
V roce 2008 vyhrál Wilks s tímto vozem kategorii dvoukolek v Rally Finalnd, když porazil všechny S1600, které jely do bodování JWRC.
V letošním roce potvrdil úspešnost tohoto vozu Urmo Aava, když startoval v soukromém týmu s tímto vozem. Byl nejrychlejší na 18 z 22 zkoušek, když dvě zkoušky před cílem musel odstoupit, když poškodil vůz o jeden z velkých kamenů, který se objevil na trati po předchozích průjezdech.
Nyní se tak opět otevírá v JAS motorsportu vývoj a aplikace nových věcí pro příští sezónu - úprava řídící jednotky motoru a ploautomatická převodovka. Cílem je zisk titulu v JWRC.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?