Bratři Petter a Henning Solbergovi se rozhodli uspořádat v Oslu velkou show. Pomáhat jim při tom budou také například Tommi Mäkinen, Mattias Ekström, Gigi Galli, Mikko Hirvonen nebo Andreas Mikkelsen.
Na tratích rychlostních zkoušek si Petter s Henningem nedarují ani vteřinku, ale teď se jejich společné úsilí spojilo. Duo Solbergů se rozhodlo uspořádat “Solberg Extreme MotorShow“. Tato akce proběhne v hlavním městě Norska, Oslu, v Telenor Areně 21. listopadu tohoto roku. Oba bratři nechali na fotbalový trávník postavit asfaltovou trať. Na ní se sejdou snad všichni významní skandinávští jezdci, nejen z rally. „Podařilo se nám pozvat spoustu zahraničních hostů,“ potvrzují oba Solbergové. K jejich hostům by se měli řadit Tommi Mäkinen, Mattias Ekström, Gigi Galli, Mikko Hirvonen, Martin Schanche, Andreas Mikkelsen, Eyvind Brynildsen, Mads Ostberg, Andreas Grondal a další.
Oba bratři slibují velkou show...
„Bude to velkolepá show. Během této akce si užijeme spoustu zábavy,“ lákají oba bratři své fanoušky na jejich show. „Divákům ukážeme motorsport z mnoha úhlů pohledu. Budou zde všechny druhy motorsportu, od formule 1 přes rally až třeba po rallycross. Diváci se mohou také pochopitelně těšit na spoustu smyků.“ Bude to vůbec poprvé, kdy se v Norsku objeví vůz F1!
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.