Ogier pojede Monte Carlo 2010

Ogier, Sebastien
Ogier, Sebastien, foto: www.ircseries.com
Tomáš Urban 1. listopadu 2009 19:06
Sdílej:

Pilot Citroenu WRC Sebastien Ogier chce obhajovat své vítězství na zahajovacím podniku IRC 2010 v Monte Carlu

Ogier dosáhl vítězství za volantem Peugeotu 207 S2000 v barvách BF Goodrich Racing Teamu. Nyní se chce vrátit na tento specifický podnik.

"Chci řídit znovu Peugeot 207 S2000, jelikož patříme do koncernu s Citroenem, " říká 25tiletý Francouz a dodává: "Potřebuji stále sedět autě a zdokonalovat se. Ještě k tomu, je Monte Carlo nejtěžší podnik o jakém se může pilotovi v rally snít, "

Je docela možné, že jej uvidíme nejen za volantem Citroenu WRC v  MS ale také za volantem Peugeotu v několika podnicích IRC.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.