Pilot Citroenu WRC Sebastien Ogier chce obhajovat své vítězství na zahajovacím podniku IRC 2010 v Monte Carlu
Ogier dosáhl vítězství za volantem Peugeotu 207 S2000 v barvách BF Goodrich Racing Teamu. Nyní se chce vrátit na tento specifický podnik.
"Chci řídit znovu Peugeot 207 S2000, jelikož patříme do koncernu s Citroenem, " říká 25tiletý Francouz a dodává: "Potřebuji stále sedět autě a zdokonalovat se. Ještě k tomu, je Monte Carlo nejtěžší podnik o jakém se může pilotovi v rally snít, "
Je docela možné, že jej uvidíme nejen za volantem Citroenu WRC v MS ale také za volantem Peugeotu v několika podnicích IRC.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?