Prodrive se zřejmě pouští do nového projetku WRC

Ostberg, Mads
Ostberg, Mads, foto: Archiv RallyZone.cz
iM2 31. října 2009 22:26
Sdílej:

Očekává se, že by se před koncem roku mohl ukázat nový Mini Crossover vyrobený Prodrivem. Odhalil to Motorsport News.

Má se za to, že za návratem Mini do rallyového sportu bude stát Prodrive. Formální oznámení spolupráce by mělo být oznámeno v dubnu, do WRC by se měl přihlásit od roku 2011. Podle serveru Motorsport News již měl být proveden předběžný návrh designu vozu.Mluvčí Prodrivu k tomu říká: „Není žádným tajemstvím, že chceme zpět do WRC. Jednáme s nějakými výrobci, ale dohody nám zakazují sdělit, o koho se jedná. Máme tým inženýrů, který sedí a pracuje na designu konceptu, který by se mohl použít u více značek.“

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.