Po prvním dnu a třech odjetých rychlostních zkouškách kraluje poslednímu podniku Evropského šampionátu domácí Grégoire Hotz s Peugeotem 207 S000.
Domácí jezdec vyhrál dvě ze tří dnešních rychlostních zkoušek a zatím drží za zády i hlavního favorita soutěže Giandomenica Bassa s Fiatem Grande Punto Abarth S2000. Italský jezdec ztrácí na vedoucího Hotze 3,5 vteřiny a jelikož domácí jezdec neboduje do Evropského šampionátu, tak se vítězem dnešní etapy stal Basso a je již jeden bod od titulu.Největší Bassův konkurent Michal Solowow figuruje až na devátém místě a na Itala ztrácí bez mála 40 vteřin. Výborný závod zatím jeden Bryan Bouffier, který s Citroenem C2 R2 figuruje na pátém místě celkově a vede mezi dvoukolkami.
Výsledky po RZ 3:1. Gregoire Hotz – Pietro Ravasi Peugeot 207 S20002. Giandomenico Basso – Mittia Dotta Fiat Grande Punto S2000 + 3,53. Olivier Buri – Stéphane Rey Fiat Grande Punto S2000 + 23,34. Florian Gonon – Sandra Arlettaz + Subaru Impreza Sti + 23,75. Bryan Bouffier – Nicolas Gilsoul Citroen C2 R2 + 28,26. Alessandro Betega – Simone Scattolin Renault Clio R3 + 28,57. Ivan Balinari – Paolo Pinca Peugeot 207 S2000 +31.48. J. P. Radoux – J. N. Gregoire Mitsubishi Lancer Evo IX + 40,69. Michal Solowow – Maciej Baran Peugeot 207 S2000 + 42,210. Thierry Neuville – Nicolas Klinger Citroen C2 R2 + 50,7
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?