Po prvním dnu a třech odjetých rychlostních zkouškách kraluje poslednímu podniku Evropského šampionátu domácí Grégoire Hotz s Peugeotem 207 S000.
Domácí jezdec vyhrál dvě ze tří dnešních rychlostních zkoušek a zatím drží za zády i hlavního favorita soutěže Giandomenica Bassa s Fiatem Grande Punto Abarth S2000. Italský jezdec ztrácí na vedoucího Hotze 3,5 vteřiny a jelikož domácí jezdec neboduje do Evropského šampionátu, tak se vítězem dnešní etapy stal Basso a je již jeden bod od titulu.Největší Bassův konkurent Michal Solowow figuruje až na devátém místě a na Itala ztrácí bez mála 40 vteřin. Výborný závod zatím jeden Bryan Bouffier, který s Citroenem C2 R2 figuruje na pátém místě celkově a vede mezi dvoukolkami.
Výsledky po RZ 3:1. Gregoire Hotz – Pietro Ravasi Peugeot 207 S20002. Giandomenico Basso – Mittia Dotta Fiat Grande Punto S2000 + 3,53. Olivier Buri – Stéphane Rey Fiat Grande Punto S2000 + 23,34. Florian Gonon – Sandra Arlettaz + Subaru Impreza Sti + 23,75. Bryan Bouffier – Nicolas Gilsoul Citroen C2 R2 + 28,26. Alessandro Betega – Simone Scattolin Renault Clio R3 + 28,57. Ivan Balinari – Paolo Pinca Peugeot 207 S2000 +31.48. J. P. Radoux – J. N. Gregoire Mitsubishi Lancer Evo IX + 40,69. Michal Solowow – Maciej Baran Peugeot 207 S2000 + 42,210. Thierry Neuville – Nicolas Klinger Citroen C2 R2 + 50,7
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?