Po prvním dnu a třech odjetých rychlostních zkouškách kraluje poslednímu podniku Evropského šampionátu domácí Grégoire Hotz s Peugeotem 207 S000.
Domácí jezdec vyhrál dvě ze tří dnešních rychlostních zkoušek a zatím drží za zády i hlavního favorita soutěže Giandomenica Bassa s Fiatem Grande Punto Abarth S2000. Italský jezdec ztrácí na vedoucího Hotze 3,5 vteřiny a jelikož domácí jezdec neboduje do Evropského šampionátu, tak se vítězem dnešní etapy stal Basso a je již jeden bod od titulu.Největší Bassův konkurent Michal Solowow figuruje až na devátém místě a na Itala ztrácí bez mála 40 vteřin. Výborný závod zatím jeden Bryan Bouffier, který s Citroenem C2 R2 figuruje na pátém místě celkově a vede mezi dvoukolkami.
Výsledky po RZ 3:1. Gregoire Hotz – Pietro Ravasi Peugeot 207 S20002. Giandomenico Basso – Mittia Dotta Fiat Grande Punto S2000 + 3,53. Olivier Buri – Stéphane Rey Fiat Grande Punto S2000 + 23,34. Florian Gonon – Sandra Arlettaz + Subaru Impreza Sti + 23,75. Bryan Bouffier – Nicolas Gilsoul Citroen C2 R2 + 28,26. Alessandro Betega – Simone Scattolin Renault Clio R3 + 28,57. Ivan Balinari – Paolo Pinca Peugeot 207 S2000 +31.48. J. P. Radoux – J. N. Gregoire Mitsubishi Lancer Evo IX + 40,69. Michal Solowow – Maciej Baran Peugeot 207 S2000 + 42,210. Thierry Neuville – Nicolas Klinger Citroen C2 R2 + 50,7
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?