Zredukovaný počet soutěží je snad již za námi, promotér MS, společnost ISC, naopak hodlá počet rally pro další roky opět navýšit. Sezona by tak měla mít po dvou letech opět 15 závodů.
Šetření díky krizi je pryč, sezona by tak opět měla mít 15 závodů, alespoň to plánuje promotér WRC, společnost ISC. „V příštích týdnech FIA předložíme předběžný kalendář s 15 závody pro sezonu 2011,“ říká boss ISC, Neil Duncanson, pro Motorsport-Aktuell.Nápady ISC tím však nekončí. „Od roku 2012 plánujeme soutěže v Africe, USA, Brazílii, Rusku a Číně. Od roku 2013 pak možná v zemích jako je Indie,“ dodává DuncansonVelký boj mezi pořadately jednotlivých soutěží chce ISC vyřešit nepopulárním střídáním soutěží. Je to sice v souladu s aktuální situací ve MS, ale je to absolutně proti zaběhlým zvyklostem, které v MS panovaly po dlouhou dobu. Nové soutěže se tak budou konat jednou za dva roky. Kalendář MS pro rok 2010:12.02. - 14.02. Švédsko (PWRC/WRC-Cup) 05.03. - 07.03. Mexiko (PWRC/WRC-Cup) 02.04. - 04.04. Jordánsko (PWRC/WRC-Cup) 16.04. - 18.04. Turecko (JWRC)07.05. - 09.05. Nový Zéland (PWRC/WRC-Cup) 28.05. - 30.05. Portugalsko (JWRC/WRC-Cup) 09.07. - 10.07. Bulharsko (PWRC)29.07. - 01.08. Finsko (PWRC/WRC-Cup) 20.08. - 22.08. Německo (JWRC/(PWRC/WRC-Cup) 10.09. - 12.09. Japonsko (PWRC/WRC-Cup) 01.10. - 03.10. Francie (JWRC/(PWRC/WRC-Cup) 22.10. - 24.10. Španělsko (JWRC)12.11. - 14.11. Velká Británie (PWRC/WRC-Cup)
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.