Pro Krise Meekeho ještě neskončila letošní sezona, přesto šampión IRC mluví v superlativech o příštím ročníku IRC. Především o dvou soutěžích, v Itálii a na Kypru, kde se pojede na smíšených površích.
Příští ročník Intercontinental Rally Challenge prozatím čítá dvanáct podniků a dva, italské San Remo a rally Cyprus se pojedou jak na asfaltu tak na šotolině. Složitější to bude pro týmy, které budou muset po etapě zcela přestavět set-up vozu, i pro samotné jezdce, kteří budou muset umě přizpůsobit styl jízdy na rozdílných površích.
Takto postavená soutěž se velmi zamlouvá letošnímu šampiónu IRC a je to pro něj velká výzva. "Kalendář na příští rok je úžasný s několika klasickými soutěžemi," řekl Kris Meeke. "Už se nemůžu startu na smíšeném povrchu dočkat. Bude to něco jiného, ale určitě to bude velmi vzrušující," dodal Meeke.
Po těchto prohlášeních je jisté, že se Meeke v IRC objeví i v příštím roce. Co ale jisté není, za volantem jakého vozu se v seriálu objeví. Bude to Škoda? Peugeot? Nebo jiný speciál…..
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?