Druhý jezdec továrního týmu Fordu, Jari-Matti Latvala, se neustále propadá průběžným pořadím závěrečného podniku MS v rally. Finovy nepomohla ani zastávka v servisu. Jen připomeňme, že se Latvala dostal do problémů hned na RZ1, když poškodil poloosu a zavěšení svého Focusu WRC.
„Na jedné z křižovatek jsem začal brzdit jako obvykle, zatočil jsem a nejednou jsem ztratil kontrolu nad vozem. Problém byl na levém předním kole. Praskla mi poloosa,“ popisoval Jari-Matti Latvala důvody potíží ve stopce.Latvalovi incident zničil také brzdnou soustavu, díky tomu ztratil hodně času, protože nemohl je naplno. Fin měl také hodně práce, aby vůz vůbec dostal po RZ3 do vzdáleného servisu. Kvůli tomuto problému tak zřejmě nebude nápomocen v boji o titul svému kolegovi, Hirvonenovi. Ten potřebuje dokončit před svým sokem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?