Druhý jezdec továrního týmu Fordu, Jari-Matti Latvala, se neustále propadá průběžným pořadím závěrečného podniku MS v rally. Finovy nepomohla ani zastávka v servisu. Jen připomeňme, že se Latvala dostal do problémů hned na RZ1, když poškodil poloosu a zavěšení svého Focusu WRC.
„Na jedné z křižovatek jsem začal brzdit jako obvykle, zatočil jsem a nejednou jsem ztratil kontrolu nad vozem. Problém byl na levém předním kole. Praskla mi poloosa,“ popisoval Jari-Matti Latvala důvody potíží ve stopce.Latvalovi incident zničil také brzdnou soustavu, díky tomu ztratil hodně času, protože nemohl je naplno. Fin měl také hodně práce, aby vůz vůbec dostal po RZ3 do vzdáleného servisu. Kvůli tomuto problému tak zřejmě nebude nápomocen v boji o titul svému kolegovi, Hirvonenovi. Ten potřebuje dokončit před svým sokem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?