Rok uběhl jako voda a za námi je 11 závodů letošní sezony. Ve všech těchto 11 závodech nastoupil Sebastien Ogier, který absolvoval i jeden závod vloni. Tím jedním závodem byla právě rally ve Walesu, kde si odbyl poměrně úspěšný debut ve WRC. Teď se po roce opět vrací na místo činu.
Sebastien Ogier a Julien Ingrassia zakončí svoji první sezonu v MS za volantem C4 WRC ve Walesu, tedy na soutěži, kde přesně před rokem debutovali. Francouzská dvojice, která je momentálně na osmé příčce v celkovém hodnocení mezi jezdci, se hned při svém debutu ve WRC, vloni ve VB, dostala až na samotné čelo závodu MS! „Tohle bude první soutěž, na které jsme již s WRC startovali. Nemyslím si ale, že by nám tato zkušenost dávala nějakou zvláštní výhodu, ale každopádně by to pro nás mělo být o trošku jednodušší než před rokem. Doufám, že počasí se také oproti loňsku zlepší,“ popisuje předstartovní pocity Seb.
„Soutěž se jede o celý měsíc dřív, než tomu bylo vloni. To by mělo zajistit, že na trati nebudou ledové plotny. Před startem na nás není žádný tlak. Doufáme v dobrý výsledek, snad se nám podaří v průběhu soutěže zrychlovat. TOP 5 by bylo skvělé, ale kdybychom měli šanci se dostat na pódium, tak pro to uděláme vše,“ dodává bojovně naladěný mladík. Ogier pojede na této soutěži jako nominovaný jezdec na body Juniorského týmu Citroën.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?