Sezona Rusa, Evgeny Novikova, je pouhý týden před startem poslední soutěže roku, Rally GB, u konce. Devatenáctiletý Rus musel svůj start ve Velké Británii kvůli finančním důvodů vzdát.
Celý problém vznikl pravděpodobně kvůli nehodám, kterých měl letos Evgeny nespočet. Svoji účast na poslední soutěži tak musel náhle odřeknout a jako nejpravděpodobnější příčina se jeví nedostatek finančních prostředků. Letošní rok byl prvním rokem, kdy se Novikov posadil za volant vozu specifikace WRC. Prokázal skvělou rychlost, ovšem hodně lidem se vryl do paměti také velkým počtem nehod a pěknou řádkou rozbitých C4ek.Jasnou řečí hovoří procentuální vyjádření jeho nehod: 50% jeho startů skončilo nehodou. Ukončit tuto divokou sérii nepomohla ani výměna spolujezdce, když se Novikovovým spolujezdcem stal před Rally Catalunya velezkušený Stephane Prévot. O plánech na příští sezonu zatím není nic známo.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?