V příštím roce bude součástí seriálu IRC (Intercontinental Rally Challenge) dvanáct podniků, tedy o jeden víc než letos. Nově budou zařazeny soutěže v Argentině a na Kypru.
Již v minulosti jsme mohli v kalendáři IRC vidět podniky, které byly dříve součástí mistrovství světa. Nejinak tomu bude i příští rok, k Monte Carlu a San Remu se však nově přidají Argentina, Kypr a Sardinie, které byly součástí WRC ještě letos. Aby byl počet vyrovnaný, musí některé z letošních soutěží kalendář opustit. Pomyslného Černého Petra tak dostali pořadatelé v Rusku a legendární soutěž v Keni, která letos stejně díky neúčasti špiček šampionátu byla spíše do počtu. V konceptu nového kalendáře se již také nefiguruje zastavení v Japonsku, ze kterého sešlo i letos.Nový ročník stále úspěšnějšího šampionátu tedy začne stejně jako letos na veleslavné soutěži v Monte Carlu. Dohromady bychom tedy měli během sezóny vidět šest čistě asfaltových a čtyři čistě šotolinové podniky. Dva (v San Remu a na Kypru) by měli kombinovat asfaltové vložky se šotolinovými. Českého fanouška asi nejvíc upoutá pozdně srpnový víkend, který je již tradičně vyhrazen pro zlínskou „Barumku“.
Předpokládaná podoba kalendáře IRC na rok 2010:
20. -23. leden Rallye Monte Carlo (asfalt)04. -06. březen Rally Curitiba - Brazílie (šotolina)19. -21. březen Rally Argentina (šotolina)04. -06. červen Rally Sardinia (šotolina)24-26 červen Ypres Rally - Belgie (asfalt)15-17 červenec Rally Azores - Portugalsko (asfalt)05-07 srpen Rally Madeira - Portugalsko (asfalt)27-29 srpen Barum Rally Zlín (asfalt)09-11 září Rallye Principe de Asturias - Španělsko (asfalt)23-25 září Rally Sanremo - Itálie (asfalt/šotolina)14-16 říjen Rally of Scotland (šotolina)04-06 listoped Cyprus Rally (asfalt/šotolina)Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?