Na úvodní soutěži nadcházejícího ročníku Intercontinental Rally Challenge, kterou bude 20 – 23 ledna 2010 legendární Rally Monte Carlo, se diváci mohou těžit na rekordní porci živých přenosů.
Tuto pro diváky skvělou zprávu, oznámil promotér IRC, televizní stanice Eurosport a pořadatel samotné soutěže, Automobile Club de Monaco. Diváci se mohou těšit na 14 hodin živých přenosů ze všech rychlostních zkoušek, včetně impozantních leteckých záběrů z nočního průjezdu Col du Turini."Takovéto množství živých přenosů z rally, bude světová premiéra a obrovský bonus pro milióny fanoušků po celém světě. Ti se mohou těšit na sledování všech tří dnů soutěže živě, " řekl generální ředitel Eurosport Events, Geraldine Filiol."Jsme rádi, že s nástupem IRC, se naše soutěž vrátila ke kořenům, že můžeme vidět spolu soupeřit jak profesionály tak amatéry. To je pro nás velmi důležité. Díky přenosům, které jsou na další ročník soutěže naplánovány, se můžeme těšit na další povedený ročník soutěže, který obohatí fantastické záběry, o jejichž kvalitě jsme se mohli přesvědčit již letos," řekl hlavní sekretář ACM, Rene Isoart.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?