Po silné Rally Spain doufá Dani Sordo, že by se mu při letošním finále World Rally Championship ve Velké Británii mohla naskytnout šance na vítězství v této soutěži.
Dani Sordo předvedl na jeho domácí soutěži velmi slibný výkon, když by možná i vyhrál. Svoje vítězství pak po vyrovnaném výkonu přepustil kolegovi, Loebovi, kvůli jeho možnému zisku titulu mistra světa.
Tento výsledek ukazuje na konstantní zlepšování Sorda. Kdyby se nacházel v pozici, že by se mohl dostat do vedení ve Velké Británii, tak by to zkusil. Samozdřejmě by tím nesměl ohrozit týmového kolegu v boji o titul, kterému však stačí dojet před rivalem Hirvonenem.
"Sebastien nemusí rally vyhrát, stačí mu, když dojede před Hirvonenem. Takže kdyby byl Mikko druhý, tak Seb vítězství potřebuje. Ale kdyby byl Mikko třetí, tak stačí Sebovi dojet druhý. To mi dává šanci," řekl Dani pro server wrc.com.
Sordo by už rád začal vyhrávat
Pokud by se mu nepodařilo vystoupat na nejvyšší stupínek na stupních vítězů letos, tak se mu to určitě podaří v roce 2010. To bude jeho pátá sezóna ve WRC. "Celkově je moje řízení lepší, než v předchozích letech. Proto si pro příští rok docela věřím. Možná, že rok 2010 bude pro mě dost dobrý," zakončil Dani.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.