Dnes byl zveřejněn seznam přihlášených na poslední podnik MS v rally, který se pojede za čtrnáct dní v okolí Cardiffu.
Na startovní listině je 68 posádek. 17 vozů WRC včetně Ostberga, Pereze s Focusem Stobartu ale také překvapení s Citroenem C4 WRC jede Aaron Burkart. Další WRC mají nižští startovní čísla, jedou bratři Kuipersové s Focusy WRC. Startuje také domácí Stephenson se stejným vozem.
V PWRC startuje náš Martin Prokop s Janem Tománkem, ale také dvě Fabie S2000. Rakouskou bude mít k dispozici Patrik Sandell, belgickou Eyvind Brynildsen. Chybět nebude ani s trucovitou a nespolehlivou EVO X Martin Semerád s Bohoušem Ceplechou v rámci Pirelli Star Drivers.
Startovní listinu najdete zde.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.