Šéf Kronosu, Marc van Dalen, po Rally Sanremo prohlásil, že výkonnost Krise Meekeho mu připomíná výkonnost Sebastiena Loeba.
Van Dalen, který velel Loebovi ve WRC roku 2006, řekl: „Jeho jízda mi připomíná tu Sebastienovu. Jezdí skvěle. Když vezmete v úvahu, jak těžké Sanremo je, a že zde jel poprvé, tak je jeho výkon ve srovnání s výkonem třeba Francoise Duvala fantastický. Opravdu je to srovnatelné se Sebastienem.“
Van Dalen také prohlásil, že zisk titulu mistra IRC jen dokazuje jeho správné rozhodnutí před startem sezony, když angažoval tohoto jezdce. „Na konci minulého roku, když jsme jednali s Peugeot UK a s Krisem, tak jsem se Krise zeptal a on řekl, že mi bude věřit. Já zase na oplátku věřil jemu. Už dříve lidé říkali, že je Kris skvělý jezdec, ale často dělal chyby. Společně jsme na tom hodně pracovali. Teď dokázal, že to není pravda. Jeho letošní výsledky jsou toho nejlepším důkazem,“ pokračuje ve vychvalování svého jezdce Van Dalen.
Jedinou letošní chybu udělal Kris na Monte Carlu
„Je to krásná historka: Přesně před rokem jsme se s Krisem a týmem Peugeot UK poprvé potkali, bylo to na Rally Sanremo. Byl zde jako divák a já mu řekl, že bych možná pro něj měl práci. Před rokem o Krisi nikdo nemluvil a teď je z něho skvělý šampión,“ zakončuje pohádku Marc. Kris Meeke plánuje příští rok pokus o obhajobu titulu v IRC s týmem Peugeot UK.
Video z letošního roku Krise Meekea a Paula Naglea:
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.