Jestli se v roce 2011 do kalendáře vrátí italská rally, bude to na pevnině. Spekuluje se, že by se mohla jet v okolí Říma.
Organizátoři Rally Italien vyjednávají s ISC ohledně možného návratu soutěže do kalendáře v roce 2011. Pro příští rok se s Itálii počítá jen jako s náhradníkem. Nahlas se už začalo uvažovat o změně místa konání podniku. Jediným předpokladem má být to, že by se soutěž měla jet na pevnině. Jen připomeňme, že v minulých letech se jezdilo na Sardinii. „Vedli jsme už spoustu jednání s italskými pořadateli. Tahle jednání byla velmi plodná. Pořadatelé měli spoustu nových návrhů a inovací. Rozhodně se netajíme tím, že bychom závod rádi dostali zpět na pevninu. Je ale nepravděpodobné, že by se tak stalo již v roce 2010,“ říká Neil Duncanson, předseda ISC (promotér).
Rally na Sardinii je sice krásná, ale není na pevnině...
Mezi jednu z idejí organizátorů patří i slavnostní start ve čtvrtek odpoledně přímo v centru Říma. Odtud by pak byly vozy přepraveny na Sardinii trajektem. „Start v Římě je určitě možnost. Slavnostním startem by se rally prezentovala na pevnině. Ještě ale o tom jednáme,“ prozrazuje Duncanson. Spekuluje se dokonce o tom, že Rally Sanremo, která je v současné době v kalendáři IRC, by mohla opětovně hostit podnik WRC.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?