Jestli se v roce 2011 do kalendáře vrátí italská rally, bude to na pevnině. Spekuluje se, že by se mohla jet v okolí Říma.
Organizátoři Rally Italien vyjednávají s ISC ohledně možného návratu soutěže do kalendáře v roce 2011. Pro příští rok se s Itálii počítá jen jako s náhradníkem. Nahlas se už začalo uvažovat o změně místa konání podniku. Jediným předpokladem má být to, že by se soutěž měla jet na pevnině. Jen připomeňme, že v minulých letech se jezdilo na Sardinii. „Vedli jsme už spoustu jednání s italskými pořadateli. Tahle jednání byla velmi plodná. Pořadatelé měli spoustu nových návrhů a inovací. Rozhodně se netajíme tím, že bychom závod rádi dostali zpět na pevninu. Je ale nepravděpodobné, že by se tak stalo již v roce 2010,“ říká Neil Duncanson, předseda ISC (promotér).
Rally na Sardinii je sice krásná, ale není na pevnině...
Mezi jednu z idejí organizátorů patří i slavnostní start ve čtvrtek odpoledně přímo v centru Říma. Odtud by pak byly vozy přepraveny na Sardinii trajektem. „Start v Římě je určitě možnost. Slavnostním startem by se rally prezentovala na pevnině. Ještě ale o tom jednáme,“ prozrazuje Duncanson. Spekuluje se dokonce o tom, že Rally Sanremo, která je v současné době v kalendáři IRC, by mohla opětovně hostit podnik WRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?