Sebastien Loeb přiznal, že se těší, až se bude moci projet s novou zbraní Citroënu, DS3 World Rally Car.
Sebastien Loeb srovnává svoje pocity mezi tím, když viděl poprvé základ pro novou zbraň Citroënu, DS3, a tím, když v roce 2006 poprvé viděl současné C4 WRC. Pětinásobný světový šampión také připustil, že se těší až se bude moci později během roku projet novým náčiním. „Ve voze jsem již seděl, abych otestoval pozici sedačky. Bylo to sice jen tělo vozu, ale vypadal krásně, stejně jako standardní silniční auto. Už se těším, až se s ním budu moci poprvé projet. Vůz je krátký a široký, takže bude zábava ho řídit. Motor 1,6 l s turbem mu dá dostatečnou sílu, i když nebude mít tak silný kroutící moment. Vyvíjet nové auto je velkou motivací,“ říká Francouz.
Loeb s C4 WRC v Německu 2007
DS3 bude používat motor o obsahu 1,6 l a Citroën ho bude nasazovat ve World Rally Championshipu od roku 2011. Jen připomeňme, že Loeb má s Citroënem podepsanou novou smlouvu, zatímco týmový kolega podepsal jednoleté prodloužení jeho kontraktu s obcí na pátou sezonu. Španěl však údajně musel souhlasit se snížením jeho platu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?