Šampionát IRC by mohl mít svoji první soutěž na dvou površích již příští rok. Pořadatelé Rally Sanremo totiž předložily takový plán vedoucím lidem italského motorsportu.
Od roku 2006, kdy se Sanremo přidalo k šampionátu IRC, se zde jezdí pouze asfaltové vložky. Nebylo tomu tak ale vždy. Dříve se kombinovali vložky na asfaltu se šotolinovými.Pokud by se myšlenka obnovit tuto historii líbila lidem z čela italského motorsportu, mohl by padesátý druhý ročník této klasické soutěže kombinovat šotolinové vložky v Toskánsku s asfaltovými na kopcích přímo kolem Sanrema.„Mluvili jsme s organizátory IRC a myslím, že se jim tato myšlenka líbila,“ prozradil Sergio Maiga, prezident autoklubu Sanremo, pořadatele Rally Sanremo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?