Rally de Espana se stala fantastickou pro Petter Solberg World Rally Team, který se na soutěži poprvé objevil s novou zbraní, Citroënem C4 WRC.
Petter Solberg a jeho co-driver Phil Mills ztěží otestovali novou zbraň před soutěží, pak se už adaptovali natvrdo, když se zlepšovali každý den. Soutěž zakončili se čtyřmi vyhranými zkouškami, to vyústilo v celkové čtvrté místo. Oba byli samozřejmě velmi rádi, když ukázali jeden z nejlepších výkonů za hodně dlouhou dobu.
„Toto je konec tří let frustrace. Nemohu najít slov,“ říká velmi šťastný Petter Solberg. „Pro mě je to velmi zvláštní moment, že mohu řídit toto auto. Děkuji týmu a Citroënu, že mi to umožnily. Doufám, že lidé viděli, že dokážu být rychlý, jen dnes prostě potřebujete podporu továrního týmu. Toho nemůžete dosáhnout sám.“Petter má před posledním závodem roku ve Walesu vysoké ambice. „Ve Walesu chci bojovat. Mám říci ještě něco? Jsem zpět!“Týmový manažer, Ken Rees, je také velmi potěšen úsilím a úspěchem Petter Solberg World Rally Teamu ve Španělsku. „Nikdy jsme nepochybovali, že se Petter na to auto adaptuje velmi rychle, stejně jako se mu to podařilo s Xsarou na začátku sezony. On však předčil naše očekávání,“ říká Rees hrdě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?