Druhý jezdec Citroënu, Dani Sordo, vede po prvním dni ve své domácí soutěži, Rally Catalunya. Dani se ujal vedení hned od startu soutěže a udržel se zde až do konce první etapy, podaří se mu být první i v neděli odpoledne?
Sordo vyhrál první ranní test, La Mussara, který měřil 20,48km, jen o jednu vteřinu před Mikkou Hirvonenem. Také na RZ2, RZ3 nenašel přemožitele. až v posledních dvou dnešních testech se musel sklonit před kolegou Loebem.Do servisu v půlce etapy tak přijel Španěl s náskokem 4,8s a pochopitelně byl se svým výkonem moc spokojen: „Pro každého to bylo náročné dopoledne. Zvláště první zkouška byla ještě vlhká. Můj rozpis je ale skvělý a rychlost mé C4 WRC také. Dostali jsme se do skvělého tempa, ale nejeli jsme na limitu. “
Také první odpolední rychlostní zkoušku, RZ4, Dani vyhrál. Poslední dvě se však již staly kořistí týmového kolegy, Sébastiena Loeba.
„Dnes to byl pro mě opravdu skvělý den, ale Seb jede hodně rychlé. Zítra uvidíme, jak se situaci vyvine. Odpoledne bylo docela těžké z pohledu správné volby pneumatik. Byli jsme pod velkým tlakem. Auto bylo trošku nedotáčivé, ale bylo to OK,“ popisuje první etapu domácí rally Sordo.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.