Druhý jezdec Citroënu, Dani Sordo, vede po prvním dni ve své domácí soutěži, Rally Catalunya. Dani se ujal vedení hned od startu soutěže a udržel se zde až do konce první etapy, podaří se mu být první i v neděli odpoledne?
Sordo vyhrál první ranní test, La Mussara, který měřil 20,48km, jen o jednu vteřinu před Mikkou Hirvonenem. Také na RZ2, RZ3 nenašel přemožitele. až v posledních dvou dnešních testech se musel sklonit před kolegou Loebem.Do servisu v půlce etapy tak přijel Španěl s náskokem 4,8s a pochopitelně byl se svým výkonem moc spokojen: „Pro každého to bylo náročné dopoledne. Zvláště první zkouška byla ještě vlhká. Můj rozpis je ale skvělý a rychlost mé C4 WRC také. Dostali jsme se do skvělého tempa, ale nejeli jsme na limitu. “
Také první odpolední rychlostní zkoušku, RZ4, Dani vyhrál. Poslední dvě se však již staly kořistí týmového kolegy, Sébastiena Loeba.
„Dnes to byl pro mě opravdu skvělý den, ale Seb jede hodně rychlé. Zítra uvidíme, jak se situaci vyvine. Odpoledne bylo docela těžké z pohledu správné volby pneumatik. Byli jsme pod velkým tlakem. Auto bylo trošku nedotáčivé, ale bylo to OK,“ popisuje první etapu domácí rally Sordo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.