Kris Meeke se naplno chytil šance a po odstoupení Jana Kopeckého se probojoval do čela Rally San Remo. Soutěž vyhrál a stal se v předstihu letošním mistrem seriálu IRC.
Výsledky po RZ9 -Cíl:Kris Meeke vyhrál ve druhé etapě Rally San Remo tři z pěti testů. dostal se do čela soutěže a vedení si udržel až do cíle. Díky tomu se s předstihem stal mistrem serie IRC pro letošní rok.Za zmínku stojí minimální rozestupy mezi jezdci těsně za Meekem a také konečné osmé místo Juho Hanninena. Po RZ 9 - Cíl soutěže Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 2:20:03,5 --- 2. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 2:20:19,2 +15,7 3. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 2:20:20,0 +16,5 4. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 2:20:20,4 +16,9 5. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 2:20:23,3 +19,8 6. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 2:20:31,6 +28,1 7. Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo Peugeot 207 S2000 2:21:32,1 +1:28,6 8. Hanninen Juho - Markkula Mirko Škoda Fabia S2000 2:21:45,3 +1:48,8 9. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 2:22:11,7 +2:08,2 10. Perico Alessandro - Carrara Fabrizio Peugeot 207 S2000 2:22:39,7 +2:36,2 Výsledky po RZ8 - Tris 2:Další trojici rychlostního zkoušek mají za sebou jezdci na Rally San Remo a do čela se dostal Kris Meeke. Od vítězství ho dělí už jen jedna rychlostní zkouška. Juho Hanninen je devátý. Po RZ8 - Tris 2, 27,82, start 14:32 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 1:59:36,1 --- 2. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:59:47,2 +11,1 3. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 1:59:52,8 +16,7 4. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 1:59:53,6 +17,5 5. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 1:59:58,2 +22,1 6. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 1:59:59,1 +23,0 7. Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo Peugeot 207 S2000 2:01:04,4 +1:28,3 8. Chentre Elwis - Pogliano Erica Peugeot 207 S2000 2:01:05,3 +1:29,2 9. Hanninen Juho - Markkula Mirko Škoda Fabia S2000 2:01:10,6 +1:34,5 10. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 2:01'28.3 +1:52,2 Výsledky po RZ5 - Tris 1:Po odstoupení Jana Kopeckého Meekovi stačí "jen" dojet do cíle a získat co nejvíce bodů, aby měl vítězství v letošním IRC téměř v kapse. Styl "hyena" ovšem není mladému Britovi vlastní a dokazuje to hned na první sobotní zkoušce. Na ní porazil všechny domácí střelce a celkově je už jen 4,9 vteřiny od prvního místa. Po RZ5 - Tris 1, 27,82 km, start: 9:28 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:17:38,7 --- 2. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 1:17:43,0 +4,3 3. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 1:17'43.6 +4,9 4. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 1:17:55,3 +16,6 5. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 1:17:58,4 +19,7 6. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 1:18:03,0 +24,3 7. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 1:18:32,3 +38,7 8. Chentre Elwis - Pogliano Erica Peugeot 207 S2000 1:18:44,6 +1:05,9 9. Scandola Umberto - D'Amore Guido Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:18:47,5 +1:08,8 10. Duval Francois - Giraudet Dennis Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:18:53,3 +1:14,6 Výsledky po RZ4 - Cuori:Nejdelší test soutěže, navíc jedoucí se v noci, nijak zvlášť nezasáhl do průběžného pořadí. Meeke se sice propadl na čtvrtou příčku, ale u tohoto jezdce se nedá čekat boj o vítězství, jako spíš jízda na jistotu. Po Kopeckého odstoupení na RZ2 je jediná tovární Fabia S2000 s Juhou Hanninenem za volantem na jedenácté pozici. Po RZ4 CUORI, 44km, start 22:43 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 58:13,9 --- 2. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 58:15,6 +1,7 3. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 58:26,2 +12,3 4. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 58:36,4 +22,5 5. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 58:37,7 +23,8 6. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 58:45,8 +31,9 7. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 58:52,6 +38,7 8. Scandola Umberto - D'Amore Guido Fiat Abarth Grande Punto S2000 59:13,2 +59,3 9. Chentre Elwis - Pogliano Erica Peugeot 207 S2000 59:18,3 +1:04,1 10. Duval Francois - Giraudet Dennis Fiat Abarth Grande Punto S2000 59:30,1 +1:16,2
Výsledky po RZ3 - Quadri:
Třetí, a zároveň předposlední, zkoušku dne vyhrál Ital Paolo Andreucci na Peugeotu 207 S2000. V průběžném pořadí mu také patří první místo, když vede o 8,1s před Lucou Rossettim. Ten na této zkoušce zajel druhý čas. Třetím nejrychlejším na Quadri byl Ital Piero Longhi, nás tak může těšit, že jede s Fabií S2000. Co ovšem není moc povzbudivé je, že průběžně třetí je Kris Meeke, když na čelo ztrácí necelých 14s, což není moc. Druhý tovární jezdec Škodovky, Juho Hänninen, zajel osmý čas. Celkově je až dvanáctý.
Po RZ3 - QUADRI, 10,62 km - start: 19:48
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 28:05,7 --- 2. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 28:13,8 +8,1 3. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 28:19,4 +13,7 4. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 28:19,6 +13,9 5. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 28:21,5 +15,8 6. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 28:26,4 +20,7 7. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 28:27,2 +21,5 8. Scandola Umberto - D'Amore Guido Fiat Abarth Grande Punto S2000 28:42,0 +36,3 9. Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo Peugeot 207 S2000 28:44,6 +38,9 10. Chentre Elwis - Pogliano Erica Peugeot 207 S2000 28:51,1 +45,4
Výsledky po RZ2 - Fiori:Bohužel smutná špatná zpráva přišla z Itálie. Jan Kopecký byl na RZ2 mimo trať a ulomil kolo. Podle dostupných informací pro dnešek končí. Po RZ2 - Fiori, 17,50 km, start: 19:21
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 21:07,0 --- 2. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 21:10,5 +3,5 3. Perico Alessandro - Carrara Fabrizio Peugeot 207 S2000 21:11,3 +4,3 4. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 21:13,3 +6,3 5. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 21:14,9 +7,9 6. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 21:16,9 +9,9 7. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 21:19,6 +12,6 8. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 21:20,5 +13,5 9. Scandola Umberto - D'Amore Guido Fiat Abarth Grande Punto S2000 21:22,0 +15,0 10. Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo Peugeot 207 S2000 21:28,7 +21,7
Výsledky po RZ1 - Picche:Po Shakedownu byl Honza Kopecký nejrychlejší i v první ostré rychlostní zkoušce. Rozestupy jsou těsné. Francois Duval začal velmi opatrně časem ve druhé desítce. Po RZ1 - PICCHE, 12,92 km, start: 18:59
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 8:27,3 --- 2. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 8:27,4 +0,1 3. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 8:29,3 +2,0 4. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 8:29,8 +2,5 5. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 8:30,3 +3,0 6. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 8:31,1 +3,8 7. Perico Alessandro - Carrara Fabrizio Peugeot 207 S2000 8:31,4 +4,1 8. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 8:32,6 +5,3 9. Medici Davide - De Luis Daniele Peugeot 207 S2000 8:38,0 +10,7 10. Scandola Umberto - D'Amore Guido Fiat Abarth Grande Punto S2000 8:38,1 +10,8
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?
VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.
Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?
Ferrari v úterý odhalilo své rekordní výsledky, kdy čistý zisk za loňský rok vzrostl na více než 1,5 miliardy eur, čímž si automobilka opět potvrdila svou silnou pozici na trhu.
K povinnému ručení se dnes dozvíte, co všechno ovlivňuje výši pojistného, zda vám může pojišťovna jednostranně zvýšit pojistné či zda budete platit újmu v plné výši v případě nehody bez povinného ručení.