Kris Meeke se naplno chytil šance a po odstoupení Jana Kopeckého se probojoval do čela Rally San Remo. Soutěž vyhrál a stal se v předstihu letošním mistrem seriálu IRC.
Výsledky po RZ9 -Cíl:Kris Meeke vyhrál ve druhé etapě Rally San Remo tři z pěti testů. dostal se do čela soutěže a vedení si udržel až do cíle. Díky tomu se s předstihem stal mistrem serie IRC pro letošní rok.Za zmínku stojí minimální rozestupy mezi jezdci těsně za Meekem a také konečné osmé místo Juho Hanninena. Po RZ 9 - Cíl soutěže Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 2:20:03,5 --- 2. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 2:20:19,2 +15,7 3. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 2:20:20,0 +16,5 4. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 2:20:20,4 +16,9 5. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 2:20:23,3 +19,8 6. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 2:20:31,6 +28,1 7. Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo Peugeot 207 S2000 2:21:32,1 +1:28,6 8. Hanninen Juho - Markkula Mirko Škoda Fabia S2000 2:21:45,3 +1:48,8 9. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 2:22:11,7 +2:08,2 10. Perico Alessandro - Carrara Fabrizio Peugeot 207 S2000 2:22:39,7 +2:36,2 Výsledky po RZ8 - Tris 2:Další trojici rychlostního zkoušek mají za sebou jezdci na Rally San Remo a do čela se dostal Kris Meeke. Od vítězství ho dělí už jen jedna rychlostní zkouška. Juho Hanninen je devátý. Po RZ8 - Tris 2, 27,82, start 14:32 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 1:59:36,1 --- 2. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:59:47,2 +11,1 3. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 1:59:52,8 +16,7 4. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 1:59:53,6 +17,5 5. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 1:59:58,2 +22,1 6. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 1:59:59,1 +23,0 7. Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo Peugeot 207 S2000 2:01:04,4 +1:28,3 8. Chentre Elwis - Pogliano Erica Peugeot 207 S2000 2:01:05,3 +1:29,2 9. Hanninen Juho - Markkula Mirko Škoda Fabia S2000 2:01:10,6 +1:34,5 10. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 2:01'28.3 +1:52,2 Výsledky po RZ5 - Tris 1:Po odstoupení Jana Kopeckého Meekovi stačí "jen" dojet do cíle a získat co nejvíce bodů, aby měl vítězství v letošním IRC téměř v kapse. Styl "hyena" ovšem není mladému Britovi vlastní a dokazuje to hned na první sobotní zkoušce. Na ní porazil všechny domácí střelce a celkově je už jen 4,9 vteřiny od prvního místa. Po RZ5 - Tris 1, 27,82 km, start: 9:28 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:17:38,7 --- 2. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 1:17:43,0 +4,3 3. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 1:17'43.6 +4,9 4. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 1:17:55,3 +16,6 5. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 1:17:58,4 +19,7 6. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 1:18:03,0 +24,3 7. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 1:18:32,3 +38,7 8. Chentre Elwis - Pogliano Erica Peugeot 207 S2000 1:18:44,6 +1:05,9 9. Scandola Umberto - D'Amore Guido Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:18:47,5 +1:08,8 10. Duval Francois - Giraudet Dennis Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:18:53,3 +1:14,6 Výsledky po RZ4 - Cuori:Nejdelší test soutěže, navíc jedoucí se v noci, nijak zvlášť nezasáhl do průběžného pořadí. Meeke se sice propadl na čtvrtou příčku, ale u tohoto jezdce se nedá čekat boj o vítězství, jako spíš jízda na jistotu. Po Kopeckého odstoupení na RZ2 je jediná tovární Fabia S2000 s Juhou Hanninenem za volantem na jedenácté pozici. Po RZ4 CUORI, 44km, start 22:43 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 58:13,9 --- 2. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 58:15,6 +1,7 3. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 58:26,2 +12,3 4. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 58:36,4 +22,5 5. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 58:37,7 +23,8 6. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 58:45,8 +31,9 7. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 58:52,6 +38,7 8. Scandola Umberto - D'Amore Guido Fiat Abarth Grande Punto S2000 59:13,2 +59,3 9. Chentre Elwis - Pogliano Erica Peugeot 207 S2000 59:18,3 +1:04,1 10. Duval Francois - Giraudet Dennis Fiat Abarth Grande Punto S2000 59:30,1 +1:16,2
Výsledky po RZ3 - Quadri:
Třetí, a zároveň předposlední, zkoušku dne vyhrál Ital Paolo Andreucci na Peugeotu 207 S2000. V průběžném pořadí mu také patří první místo, když vede o 8,1s před Lucou Rossettim. Ten na této zkoušce zajel druhý čas. Třetím nejrychlejším na Quadri byl Ital Piero Longhi, nás tak může těšit, že jede s Fabií S2000. Co ovšem není moc povzbudivé je, že průběžně třetí je Kris Meeke, když na čelo ztrácí necelých 14s, což není moc. Druhý tovární jezdec Škodovky, Juho Hänninen, zajel osmý čas. Celkově je až dvanáctý.
Po RZ3 - QUADRI, 10,62 km - start: 19:48
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 28:05,7 --- 2. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 28:13,8 +8,1 3. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 28:19,4 +13,7 4. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 28:19,6 +13,9 5. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 28:21,5 +15,8 6. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 28:26,4 +20,7 7. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 28:27,2 +21,5 8. Scandola Umberto - D'Amore Guido Fiat Abarth Grande Punto S2000 28:42,0 +36,3 9. Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo Peugeot 207 S2000 28:44,6 +38,9 10. Chentre Elwis - Pogliano Erica Peugeot 207 S2000 28:51,1 +45,4
Výsledky po RZ2 - Fiori:Bohužel smutná špatná zpráva přišla z Itálie. Jan Kopecký byl na RZ2 mimo trať a ulomil kolo. Podle dostupných informací pro dnešek končí. Po RZ2 - Fiori, 17,50 km, start: 19:21
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 21:07,0 --- 2. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 21:10,5 +3,5 3. Perico Alessandro - Carrara Fabrizio Peugeot 207 S2000 21:11,3 +4,3 4. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 21:13,3 +6,3 5. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 21:14,9 +7,9 6. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 21:16,9 +9,9 7. Travaglia Renato - Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 21:19,6 +12,6 8. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 21:20,5 +13,5 9. Scandola Umberto - D'Amore Guido Fiat Abarth Grande Punto S2000 21:22,0 +15,0 10. Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo Peugeot 207 S2000 21:28,7 +21,7
Výsledky po RZ1 - Picche:Po Shakedownu byl Honza Kopecký nejrychlejší i v první ostré rychlostní zkoušce. Rozestupy jsou těsné. Francois Duval začal velmi opatrně časem ve druhé desítce. Po RZ1 - PICCHE, 12,92 km, start: 18:59
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 8:27,3 --- 2. Andreucci Paolo - Andreussi Anna Peugeot 207 S2000 8:27,4 +0,1 3. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 8:29,3 +2,0 4. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Fiat Abarth Grande Punto S2000 8:29,8 +2,5 5. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 8:30,3 +3,0 6. Loix Freddy - Miclotte Frederic Peugeot 207 S2000 8:31,1 +3,8 7. Perico Alessandro - Carrara Fabrizio Peugeot 207 S2000 8:31,4 +4,1 8. Longhi Piero - Imerito Maurizio Škoda Fabia S2000 8:32,6 +5,3 9. Medici Davide - De Luis Daniele Peugeot 207 S2000 8:38,0 +10,7 10. Scandola Umberto - D'Amore Guido Fiat Abarth Grande Punto S2000 8:38,1 +10,8
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?