Rallye San Remo: Meeke vítězem a mistrem

barum rally zlín
barum rally zlín, foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman
RallyZone.cz 25. září 2009 17:59
Sdílej:

Kris Meeke se naplno chytil šance a po odstoupení Jana Kopeckého se probojoval do čela Rally San Remo. Soutěž vyhrál a stal se v předstihu letošním mistrem seriálu IRC.

Výsledky po RZ9 -Cíl:Kris Meeke vyhrál ve druhé etapě Rally San Remo tři z pěti testů. dostal se do čela soutěže a vedení si udržel až do cíle. Díky tomu se s předstihem stal mistrem serie IRC pro letošní rok.Za zmínku stojí minimální rozestupy mezi jezdci těsně za Meekem a také konečné osmé místo Juho Hanninena.                                                          Po RZ 9 - Cíl soutěže Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.    Meeke Kris - Nagle Paul    Peugeot 207 S2000   2:20:03,5  ---      2.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo  Fiat Abarth Grande Punto S2000 2:20:19,2  +15,7     3.   Travaglia Renato - Granai Lorenzo   Peugeot 207 S2000   2:20:20,0 +16,5     4.   Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas  Peugeot 207 S2000  2:20:20,4 +16,9     5.   Loix Freddy - Miclotte Frederic  Peugeot 207 S2000 2:20:23,3   +19,8     6.   Andreucci Paolo - Andreussi Anna  Peugeot 207 S2000  2:20:31,6  +28,1     7.   Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo  Peugeot 207 S2000  2:21:32,1 +1:28,6     8.   Hanninen Juho - Markkula Mirko  Škoda Fabia S2000 2:21:45,3 +1:48,8     9.   Longhi Piero - Imerito Maurizio  Škoda Fabia S2000 2:22:11,7 +2:08,2    10.   Perico Alessandro - Carrara Fabrizio  Peugeot 207 S2000 2:22:39,7 +2:36,2 Výsledky po RZ8 - Tris 2:Další trojici rychlostního zkoušek mají za sebou jezdci na Rally San Remo a do čela se dostal Kris Meeke. Od vítězství ho dělí už jen jedna rychlostní zkouška. Juho Hanninen je devátý.                                            Po RZ8 - Tris 2, 27,82, start 14:32 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.    Meeke Kris - Nagle Paul    Peugeot 207 S2000   1:59:36,1  ---      2.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo  Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:59:47,2 +11,1     3.   Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas  Peugeot 207 S2000  1:59:52,8 +16,7     4.   Andreucci Paolo - Andreussi Anna  Peugeot 207 S2000 1:59:53,6 +17,5     5.   Travaglia Renato - Granai Lorenzo   Peugeot 207 S2000    1:59:58,2   +22,1     6.   Loix Freddy - Miclotte Frederic  Peugeot 207 S2000 1:59:59,1  +23,0     7.   Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo  Peugeot 207 S2000  2:01:04,4 +1:28,3     8.   Chentre Elwis - Pogliano Erica  Peugeot 207 S2000  2:01:05,3 +1:29,2     9.   Hanninen Juho - Markkula Mirko  Škoda Fabia S2000 2:01:10,6 +1:34,5    10.   Longhi Piero - Imerito Maurizio  Škoda Fabia S2000 2:01'28.3   +1:52,2 Výsledky po RZ5 - Tris 1:Po odstoupení Jana Kopeckého Meekovi stačí "jen" dojet do cíle a získat co nejvíce bodů, aby měl vítězství v letošním IRC téměř v kapse. Styl "hyena" ovšem není mladému Britovi  vlastní a dokazuje to hned na první sobotní zkoušce. Na ní porazil všechny domácí střelce a celkově je už jen 4,9 vteřiny od prvního místa.                                           Po RZ5 - Tris 1, 27,82 km, start: 9:28 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo  Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:17:38,7  ---      2.   Andreucci Paolo - Andreussi Anna  Peugeot 207 S2000 1:17:43,0  +4,3     3.   Meeke Kris - Nagle Paul    Peugeot 207 S2000  1:17'43.6 +4,9     4.   Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas  Peugeot 207 S2000  1:17:55,3 +16,6     5.   Loix Freddy - Miclotte Frederic  Peugeot 207 S2000 1:17:58,4  +19,7     6.   Travaglia Renato - Granai Lorenzo   Peugeot 207 S2000  1:18:03,0  +24,3     7.   Longhi Piero - Imerito Maurizio  Škoda Fabia S2000 1:18:32,3 +38,7     8.   Chentre Elwis - Pogliano Erica  Peugeot 207 S2000  1:18:44,6 +1:05,9     9.   Scandola Umberto - D'Amore Guido  Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:18:47,5 +1:08,8    10.   Duval Francois - Giraudet Dennis  Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:18:53,3   +1:14,6 Výsledky po RZ4 - Cuori:Nejdelší test soutěže, navíc jedoucí se v noci, nijak zvlášť nezasáhl do průběžného pořadí. Meeke se sice propadl na čtvrtou příčku, ale u tohoto jezdce se nedá čekat boj o vítězství, jako spíš jízda na jistotu. Po Kopeckého odstoupení na RZ2 je jediná tovární Fabia S2000 s Juhou Hanninenem za volantem na jedenácté pozici.                                               Po RZ4 CUORI, 44km, start 22:43 Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Andreucci Paolo - Andreussi Anna  Peugeot 207 S2000 58:13,9  ---      2.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo  Fiat Abarth Grande Punto S2000 58:15,6 +1,7     3.   Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas  Peugeot 207 S2000  58:26,2 +12,3     4.   Meeke Kris - Nagle Paul    Peugeot 207 S2000 58:36,4 +22,5     5.   Loix Freddy - Miclotte Frederic  Peugeot 207 S2000 58:37,7  +23,8     6.   Travaglia Renato - Granai Lorenzo   Peugeot 207 S2000  58:45,8  +31,9     7.   Longhi Piero - Imerito Maurizio  Škoda Fabia S2000 58:52,6 +38,7     8.   Scandola Umberto - D'Amore Guido  Fiat Abarth Grande Punto S2000 59:13,2 +59,3     9.   Chentre Elwis - Pogliano Erica  Peugeot 207 S2000 59:18,3   +1:04,1    10.   Duval Francois - Giraudet Dennis  Fiat Abarth Grande Punto S2000 59:30,1   +1:16,2

Výsledky po RZ3 - Quadri:

Třetí, a zároveň předposlední, zkoušku dne vyhrál Ital Paolo Andreucci na Peugeotu 207 S2000. V průběžném pořadí mu také patří první místo, když vede o 8,1s před Lucou Rossettim. Ten na této zkoušce zajel druhý čas. Třetím nejrychlejším na Quadri byl Ital Piero Longhi, nás tak může těšit, že jede s Fabií S2000. Co ovšem není moc povzbudivé je, že průběžně třetí je Kris Meeke, když na čelo ztrácí necelých 14s, což není moc. Druhý tovární jezdec Škodovky, Juho Hänninen, zajel osmý čas. Celkově je až dvanáctý.

Po RZ3 - QUADRI, 10,62 km - start: 19:48

Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Andreucci Paolo - Andreussi Anna  Peugeot 207 S2000 28:05,7  ---      2.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo  Fiat Abarth Grande Punto S2000 28:13,8 +8,1     3.   Meeke Kris - Nagle Paul    Peugeot 207 S2000 28:19,4 +13,7     4.   Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas  Peugeot 207 S2000 28:19,6 +13,9     5.   Loix Freddy - Miclotte Frederic  Peugeot 207 S2000 28:21,5  +15,8     6.   Longhi Piero - Imerito Maurizio  Škoda Fabia S2000 28:26,4  +20,7     7.   Travaglia Renato - Granai Lorenzo   Peugeot 207 S2000 28:27,2 +21,5     8.   Scandola Umberto - D'Amore Guido  Fiat Abarth Grande Punto S2000 28:42,0 +36,3     9.   Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo  Peugeot 207 S2000 28:44,6   +38,9    10.   Chentre Elwis - Pogliano Erica  Peugeot 207 S2000 28:51,1   +45,4

 

Výsledky po RZ2 - Fiori:Bohužel smutná špatná zpráva přišla z Itálie. Jan Kopecký byl na RZ2 mimo trať a ulomil kolo. Podle dostupných informací pro dnešek končí.                                      Po RZ2 - Fiori, 17,50 km, start: 19:21

 

Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Andreucci Paolo - Andreussi Anna  Peugeot 207 S2000 21:07,0  ---      2.   Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo  Fiat Abarth Grande Punto S2000 21:10,5 +3,5     3.   Perico Alessandro - Carrara Fabrizio   Peugeot 207 S2000 21:11,3 +4,3     4.   Meeke Kris - Nagle Paul    Peugeot 207 S2000 21:13,3 +6,3     5.   Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas  Peugeot 207 S2000 21:14,9  +7,9     6.   Loix Freddy - Miclotte Frederic  Peugeot 207 S2000 21:16,9  +9,9     7.   Travaglia Renato - Granai Lorenzo   Peugeot 207 S2000 21:19,6 +12,6     8.   Longhi Piero - Imerito Maurizio  Škoda Fabia S2000 21:20,5 +13,5     9.   Scandola Umberto - D'Amore Guido  Fiat Abarth Grande Punto S2000 21:22,0   +15,0    10.   Cantamessa Luca - Capolongo Piercarlo  Peugeot 207 S2000 21:28,7   +21,7

 

Výsledky po RZ1 - Picche:Po Shakedownu byl Honza Kopecký nejrychlejší i v první ostré rychlostní zkoušce. Rozestupy jsou těsné. Francois Duval začal velmi opatrně časem ve druhé desítce.                                       Po RZ1 - PICCHE, 12,92 km, start: 18:59

Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Kopecký Jan - Starý Petr   Škoda Fabia S2000   8:27,3  ---      2.   Andreucci Paolo - Andreussi Anna  Peugeot 207 S2000 8:27,4 +0,1     3.   Meeke Kris - Nagle Paul    Peugeot 207 S2000 8:29,3 +2,0     4.    Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo  Fiat Abarth Grande Punto S2000 8:29,8 +2,5     5.    Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas  Peugeot 207 S2000  8:30,3  +3,0     6.    Loix Freddy - Miclotte Frederic  Peugeot 207 S2000 8:31,1 +3,8     7.   Perico Alessandro - Carrara Fabrizio   Peugeot 207 S2000 8:31,4 +4,1     8.   Longhi Piero - Imerito Maurizio  Škoda Fabia S2000 8:32,6  +5,3     9.   Medici Davide - De Luis Daniele  Peugeot 207 S2000 8:38,0   +10,7    10.   Scandola Umberto - D'Amore Guido  Fiat Abarth Grande Punto S2000 8:38,1   +10,8

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?