FIA dnes oficiálně zveřejnila kalendáře na příští sezonu. WRCčka pojedou poprvé v Bulharsku.
Sezona MS 2010 je naplánována. FIA dnes zveřejnila termíny jednotlivých podniků pro nadcházející rok. Začíná se v půlce února ve Švédsku, naopak poslední závod se pojede v listopadu ve Velké Británii.Větší volnosti se dostalo pořadatelům světových podniků. Podniky tak mohou trvat dva, tři nebo čtyři dny. Jedinou podmínkou je, že soutěž musí končit v sobotu nebo neděli. Vypadá to, že se pořadatelé přidrží zavedeného schéma, jen pořadatelé nového podniku v Bulharsku soutěž vypsali s cílem v sobotu. Kolotoč se vrátí do Německa po roční pauze způsobené rotací jednotlivých závodů. U našich západních sousedů by se mělo jet předposlední srpnový víkend. FIA zveřejnila kalendáře také pro JWRC, PWRC a nový WRC-Cup. Zatím je ale nejasné, kde se pojede francouzská rally. Vedle Korsiky se o pořádání uchází také región Alsasko (rodný kraj Sébastiena Loeba). Kalendář MS 2010:12.-14. února Švédsko 05.-07. března Mexiko02.-04. dubna Jordánsko 16.-18. dubna Turecko07.-09. května Nový Zéland 28.-30. května Portugalsko09.-10. června Bulharsko 29.-01. srpna Finsko20.-22. srpna Německo 10.-12. září Japonsko01.-03. října Francie22.-24. října Španělsko12.-14. listopadu Velká Británie Kalendář JWRC:(bude se počítat jen pět ze šesti závodů)16.-18. dubna Turecko28.-30. května Portugalsko09.-10. června Bulharsko20.-22. srpna Německo01.-03. října Francie 22.-24. října Španělsko Kalendář PWRC:(bude se počítat šest z devíti závodu, z toho dva zámořské)12.-14. února Švédsko05.-07. března Mexiko02.-04. dubna Jordánsko07.-09. května Nový Zéland29.-01. srpna Finsko20.-22. srpna Německo10.-12. září Japonsko01.-03. října Francie12.-14. listopadu Velká Británie Kalendář WRC-Cupu: (vypsán pro týmy s vozy S2000, počítat se bude sedm z deseti závodů, z toho dva zámořské)12.-14. února Švédsko05.-07. března Mexiko02.-04. dubna Jordánsko07.-09. května Nový Zéland28.-30. května Portugalsko29.-01. srpna Finsko20.-22. srpna Německo 10.-12. září Japonsko01.-03. října Francie12.-14. listopadu Velká Británie
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?