Mitia Dotta, spolujezdec Gianddomenica Bassa, přiznal, že bouračka z prvního místa v Rally Principe de Asturias ve Španělsku byla pro posádku těžkou zkouškou.
Posádka Basso – Dotta byla v čele soutěže IRC ve Španělsku, když ve třetí rychlostní zkoušce druhého dne ztratila v levotočivé zatáčce kontrolu nad svým vozem a skončila v příkopu vedle trati. Abarth Grande Punto tak pochopitelně putoval z prvního místa průběžného pořadí na konec bodovaných míst.
Nakonec Basso s Dottou získali alespoň bod, když soutěž dokončili na osmém místě. Posádka svůj vůz nemohla dostat z příkopu, protože měla problémy s převodovkou. To, že ztratili vítězství znamená, že již nemají šanci získat titul v IRC.
„Nebyla to těžká zatáčka, ale my jsme měli nějaké problémy a roztočili jsme se. Auto se dostalo mimo vozovku, bohužel v tom místě nebyli žádní diváci, kteří by nás mohli dostat zpět na trať. Snažili jsme se dostat zpět, ale měli jsme problémy se spojkou i s převodovkou. Bylo to velké zklamání. Nemohli jsme tomu uvěřit,“ říká Dotta.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?