Cílem Nicolase Vouilloze je být mezi TOP3 jezdci v rámci letošního Intercontinental Rally Challenge. Musel se tak smířit s tím, že se mu nepodaří obhájit titul z loňska.
Jezdec týmu Peugeot Belgium-Luxemburg zažil letos za volantem vozu Peugeot 207 S2000 připravovaným týmem Kronos Racing hodně frustrujících momentů. Nicméně do konce sezony zbývají ještě dva podniky a Vouilloz je sedm bodů za svým týmovým kolegou a průběžně třetím mužem IRC, Freddym Loixem.Vouilloz skončil na Rally Principe de Asturias třetí, což by mohlo být pro splnění jeho cíle, být třetím mužem IRC, velmi důležité. „Bylo by lepší, kdybych dojel druhý a ne třetí, ale stále ještě můžu být na pomyslném pódiu v konečném pořadí. Přesně to je mým cílem,“ říká 33letý Francouz. „Se svou rychlostí ve Španělsku jsem byl spokojen. Doufám, že na Sanremu bych v ní mohl pokračovat,“ dodává.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?