Cílem Nicolase Vouilloze je být mezi TOP3 jezdci v rámci letošního Intercontinental Rally Challenge. Musel se tak smířit s tím, že se mu nepodaří obhájit titul z loňska.
Jezdec týmu Peugeot Belgium-Luxemburg zažil letos za volantem vozu Peugeot 207 S2000 připravovaným týmem Kronos Racing hodně frustrujících momentů. Nicméně do konce sezony zbývají ještě dva podniky a Vouilloz je sedm bodů za svým týmovým kolegou a průběžně třetím mužem IRC, Freddym Loixem.Vouilloz skončil na Rally Principe de Asturias třetí, což by mohlo být pro splnění jeho cíle, být třetím mužem IRC, velmi důležité. „Bylo by lepší, kdybych dojel druhý a ne třetí, ale stále ještě můžu být na pomyslném pódiu v konečném pořadí. Přesně to je mým cílem,“ říká 33letý Francouz. „Se svou rychlostí ve Španělsku jsem byl spokojen. Doufám, že na Sanremu bych v ní mohl pokračovat,“ dodává.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?