Jedním z největších taháku italské rally jak pro jezdce, tak i pro diváky, bude noční 44 km dlouhá RZ Cuori. RZ se pojede uprostřed páteční noci, tedy úvodního dne této rally.
Slavnostní start rally se odehraje na Piazza Colombo v Sanremu v 18:00. Pak budou následovat tři zkoušky: Picche, Fiori, a Quadri. Poté se tyto tři zkoušky spojí v jednu mamutí RZtu Cuori, která, jak se předpokládá, pořádně prověří techniku i jezdce a nakonec i diváky.RZ se pojede na oslavu 50ti letého výročí této rally, které bylo vloni. „Bude to hodně dlouhá a brutální zkouška, zvláště pak v noci,“ říká irský spolujezdec aktuálně vedoucího muže průběžného pořadí, Krise Meekea, Paul Nagle.První jezdec do zkoušky Cuori odstartuje ve 22:43. Rally Sanremo tak i nadále potvrzuje, že je nejlepší italskou rally.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?