Rally Principe de Asturias potvrdila to, co se všeobecně dalo předpokládat. Vozy S2000 mají na těžkých asfaltových tratích výrazný náskok před vozy skupiny N. Franz Wittmann se svým Mitsubishi Lancer EVO IX neměl šanci.
Závod ve Španělsku ale také opět prokázal, že ač má Rakušan nekonkurenceschopný vůz, tak dokáže statečně bojovat s místními jezdci, kteří znají tratě. Výsledkem dvoudenního snažení bylo ale až deváté místo, nejlépe umístěný vůz skupiny N. „Bojovali jsme do posledních metrů a rozhodně jsme nic nevzdávali. Hodně jsme se toho naučili, to mě těší. Tento rok je nejdůležitější, abychom se hlavně naučili tratě, které jsou v IRC,“ říká Wittmann.„Tratě byly velmi obtížné. Jediné, co děláte, je, že přesně posloucháte rozpis a každý zvuk, který se ozve. Říkáte si, jen aby to už bylo za námi. Když se začnete bát, tak se staráte o auto a to vás stojí hodně času.“ Wittmannovo deváté místo je sice nejlepším výsledkem, který získal na asfaltu, ale Franz moc spokojený není: „Deváté místo je sice skvělý výsledek, ale je to také první místo, za které se neudělují body.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?