 
            Francois Duval se posadí v rámci IRC za volant továrního Abarth Grande Punta S2000 za zářijové Rally Sanremo. Co na to jezdec říká?
„Abarth hledal na Sanremo nějakého jezdce, Alain Penasse nám předložil nabídku a během 24 hodin bylo vše ujednáno. Jsem rád, že se podniku budu moci zúčastnit, i když to nebude nejjednodušší, protože se soutěž započítává i do italského šampionátu a bude tam hodně domácích jezdců. Přesto udělám vše proto, abych neopakoval mou chybu z Ypres a soutěž dokončil,“ říká Francois.„V sobotu ráno budu s Fiatem testovat vylepšený motor a pokud vše půjde, tak se svezu pak v noci, protože během páteční etapy se pojede dlouhá a významná zkouška. Mým cílem je, objevit se i na posledních dvou soutěžích této sezony a najít dobrou sedačku v IRC pro příští rok tak, abych byl připraven na rok 2011, kdy začínají platit nové technické regule ve WRC. Nakonec, je mi jen 28...“ uzavřel Duval.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?