Francois Duval se posadí v rámci IRC za volant továrního Abarth Grande Punta S2000 za zářijové Rally Sanremo. Co na to jezdec říká?
„Abarth hledal na Sanremo nějakého jezdce, Alain Penasse nám předložil nabídku a během 24 hodin bylo vše ujednáno. Jsem rád, že se podniku budu moci zúčastnit, i když to nebude nejjednodušší, protože se soutěž započítává i do italského šampionátu a bude tam hodně domácích jezdců. Přesto udělám vše proto, abych neopakoval mou chybu z Ypres a soutěž dokončil,“ říká Francois.„V sobotu ráno budu s Fiatem testovat vylepšený motor a pokud vše půjde, tak se svezu pak v noci, protože během páteční etapy se pojede dlouhá a významná zkouška. Mým cílem je, objevit se i na posledních dvou soutěžích této sezony a najít dobrou sedačku v IRC pro příští rok tak, abych byl připraven na rok 2011, kdy začínají platit nové technické regule ve WRC. Nakonec, je mi jen 28...“ uzavřel Duval.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?