Peugeot utvořil nový rekord IRC, když získal již třetí titul v IRC. Po Rally principe Asturias má francouzský lev na kontě 109 bodů, do konce sezony však zbývají jen dvě soutěže, takže jeho náskok už nemůže nikdo překonat.
Peugeot získával titul mezi jezdci i mezi konstruktéry od roku 2007. Navzdory větší konkurenci, která je zastoupena především Škodou Fabia S2000 a Protonem Satria Neo S2000 a pak již dlouhodobým rivalem v podobě italského Abarthu s Puntem S2000, získaly vozy 207 S2000 opět titul. “Pro Peugeot je fantastické, že opět dosáhl tohoto úspěchu. Pro mě je to dvojnásobně důležité, protože s titulem mezi konstruktéry v batohu se mohu více zaměřit na zisk titulu mezi jezdci,“ říká Kris Meeke.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?