Hvězda týmu Škoda Motorsport, Jan Kopecký, dotáhla svůj taktický plán až do cíle, když se jí podařilo při premiérovém startu na Rally Principe de Austurias zvítězit.
Vítězství posunulo Honzu pouhý bod za vedoucího muže šampionátu Meekea. Do konce zbývají ještě dva podniky. Kopecký tak rozhodně nezklamal naděje do něj vkládané a týmu, který start ve Španělsku původně v plánu neměl, se odměnil dalším vítězstvím. Český soutěžák byl v cíli pochopitelně spokojený.„Vítězství na domácí Barum Czech Rally Zlín bylo důležité, protože to byl můj domácí závod. Ale vyhrát zde, při mé první návštěvě, je něco speciálního,“ prohlásil v cíli Honza.
Kopecký opět ukázal soupeřům záda
„Můj cíl byl jasný, chtěl jsem se dostat do cíle bez větších problémů. Když dostanete defekt, tak ztratíte spoustu času. Ten čas se poté těžko získává zpět. Neudělali jsme žádnou chybu. Hodně za to vděčíme našemu kvalitnímu rozpisu,“ podotýká Kopecký.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?