Giandomenico Basso ztratil dnes dopoledne vedení ve skvěle rozjeté soutěži. Ital udělal chybu a svoje Grande Punto poslal do příkopu. Dá se říct, že Giandomenico do příkopu nacouval, protože ještě před výletem udělal polohodiny a záď vozu šla napřed.
Tovární jezdec Abarthu, Basso, nemohl dostat svého Fiata zpět na trať, a tak ztratil spoustu času. Bohužel se v této sekci rychlostní zkoušky číslo 12 nevyskytovali žádní diváci. Posádka tak musela sama vůz vytlačit zpět na trať, což vyústilo ve ztrátu zhruba sedm a půl minuty.Basso mohl dosáhnout druhého triumfu v letošním roce, když svůj první úspěch získal na Madeiře. Tam si naopak během druhé etapy svoji rychlost pohlídal, když v sobotu jel na jistotu. To dopomohlo velmi těsnému finiši mezi ním a domácím Brunem Magalhaesem. Basso, který se i díky této chybě propadl na čtvrté místo v průběžném pořadí, soutěž dokončil na osmém místě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?