Sebastien Loeb řekl, že ve zbývajících dvou soutěžích, které ještě zbývají do konce šampionátu WRC, bude potřebovat v boji o mistrovský titul pomoc týmového kolegy, Daniho Sorda. Loeb přišel o body naposledy v Austrálii, když dostal penalizaci kvůli tomu, že jeho C4 WRC nevyhovovala technickým regulím.
Nebýt minutové penalizace, už mohl být Francouz ve vedení šampionátu. Ani dvě vítězství nemusí Loebovi stačit. Loeb musí spoléhat na to, že Hirvonena dokáže někdo porazit. V tuto chvíli totiž Seb ztrácí na Mikku Hirvonena s Fordem pět bodů.Loeb proto spoléhá hlavně na pomoc od Daniho Sorda. V minulých třech letech ve Španělsku tato dvojice třikrát dosáhla doublu a Loeb zde vyhrál v posledních čtyřech letech. „Situace se značně zkomplikovala, zvláště, když do konce zbývají pouhé dvě rally. Pochopitelně, zatím není nic ztraceno. V následujících dvou soutěžích musím vyhrát a Mikko nesmí být druhý,“ popisuje situaci pro L’Equipe úřadující mistr světa.
Loeb tajně spoléhá také na Pettera Solberga s C4 WRC
„Musím se spolehnout na Daniho, že se mu alespoň jednou podaří dokončit mezi mnou a Mikkem. Další možností je pomalý Hirvonen. Jinými slovy, musím vyhrát jak ve Španělsku tak ve Walesu a doufat, že Mikko nebude vždy za mnou.“
Dani Sordo může ještě sehrát důležitou roli
„Do závodu jsme dali všechno, abychom ho vyhráli. To se nám podařilo po skvělém boji. Po čtyřech měsících bez úspěchu by vítězství na australské šotolině změnilo situaci. Mohlo by nás to nakopnout,“ doufá Sebastien Loeb.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?