AKTUALIZACE Cíl: Jan Kopecký zvítězil ve druhém podniku Intercontinental Rally Challenge a posunul se do čela celkového pořadí seriálu před Krise Meekeho.
Aktuality:
Druhá rychlostní zkouška byla zastavena kvůli havárii dvojky továrního týmu Fiat Miguela Fustera. Ostatní posádky dostanou přidělený čas od sportovních komisařů. Miguel Fuster i jeho co-driver Vicente Medina by měli být zdravotně v pořádku.
Ze soutěží se také rozloučil francouz Julien Maurin jedoucí s Fabií S2000, který havaroval na rz 1.
Michal Solowow - Maciek Baran dostal penalizaci 10 s. za pozdní příjezd do ČK3.
Kvůli neukázněný divákům byla zrušena rychlostní zkouška osm.
Nicolas Vouilloze dostal penalizaci, Meeke se posouvá na druhé místo, více čtěte zde.
Výsledky po RZ 15 Blimea - Lacasilla - El Corvero:
Poslední tři zkoušky jen potvrdily prvenství českého pilota, který si tak připsal druhé letošní vítězství a posunul se o jediný bod do čela IRC. Na druhém místě skončil Nicolas Vouiloz, kterého po celou letošní sezonu provází smůla a štěstí se ho chytlo až na španělské soutěži. Do předposlední vložky figuroval na třetím místě s výraznou ztrátou na Alberta Heviu, který měl naopak smůlu a defekt pneumatiky ho v závěru připravil o druhé místo a double jezdců na vozech Škoda. Třetí tak skončil největší Kopeckého soupeř v boji o titul Kris Meeke.
Další náš zástupce, Antonín Tlusťák dokončil soutěž na třetím místě ve třídě A6, ale s výraznou ztrátou na světovými soutěžemi protřelého, Arona Burkarta.
Po RZ 15 Blimea - Lacasilla - El Corvero 11,96km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 2:41:51.3 --- 2. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 2:44:00.8 +2:09,5 3. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 2:44:38.2 +2:46,9 4. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 2:44:50.2 +2:58,9 5. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 2:45:36.3 +3:45,0 6. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 2:46:18.5 +4:27,2 7. Solowow Michal - Baran Maciek Peugeot 207 S2000 2:47:49.3 +5:58,0 8. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 2:48:55.1 +7:03,8 9. Wittmann Franz / Ettel Berngard Mitsubishi Lancer Evo IX 2:51:17.6 +9:26,3 10. Vinyes Joan - Mercader Jordi Renault Clio R3 2:51:55.3 +10:04,0
Výsledky po RZ 12 Argame - Las Mazas:
Výlet mimo trať Giandomenica Bassa, při kterém italský pilot ztratil více jak sedm minut, posunul Jana Kopeckého na průběžnou vedoucí pozici. Na druhém místě kryje našemu jezdci záda domácí Hevia s další Fabií S2000 a třetí je dnes vyborně jedoucí Vouiloz, který tuto vložku vyhrál. Čtvrtý je již Kris Meeke, který podle předpokladů přeskočil Corada Fontanu, stejně jako Fredy Loix postoupivší na páté místo.
Po RZ 12 - Argame - Las Mazas - 11,96km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 2:11:11.1 --- 2. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 2:11:11.6 +9,5 3. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 2:13:17.6 +2:06,5 4. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 2:59:59.9 +2:48,8 5. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 2:14:08.1 +2:57,0 6. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 2:14:08.9 +2:57,8 7. Solowow Michal - Baran Maciek Peugeot 207 S2000 2:16:13.9 +5:02,8 8. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 2:18:13.9 +7:02,8 9. Wittmann Franz / Ettel Berngard Mitsubishi Lancer Evo IX 2:19:01.3 +7:50,2 10. Vinyes Joan - Mercader Jordi Renault Clio R3 2:19:15.9 +8:04,8
Výsledky po RZ 11 La Nueva - La Invernal:
Druhá 21,37 km dlouhá vložka se stala kořistí Nicolase Vouiloze o jednu vteřinu před vedoucím Bassem a další tři desetiny před Janem Kopeckým. Pořadí na prvních místech zůstává nezměněno s výjimkou posunu Meekeho na místo šesté před Loixe, který jak se zdá, nestačí nasazenému tempu. Nebo že by úřadovala týmová taktika a potřeba Meekeho umístit se na co nejvyšší pozici?!
Po RZ 11 - La Nueva - La Invernal - 21,37km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 2:02:43.4 --- 2. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 2:02:55.8 +12,4 3. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 2:03:04.0 +20,6 4. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 2:05:09.7 +2:26,3 5. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 2:05:42.7 +2:59,3 6. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 2:05:46.2 +3:02,8 7. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 2:05:50.0 +3:06,6 8. Solowow Michal - Baran Maciek Peugeot 207 S2000 2:07:46.5 +5:03,1 9. Wittmann Franz / Ettel Berngard Mitsubishi Lancer Evo IX 2:09:17.6 +6:34,2 10. Vinyes Joan - Mercader Jordi Renault Clio R3 2:10:12.9 +7:29,5
Výsledky po RZ 10 Argame - Las Mazas:
Meeke vstoupil do druhé etapy jako uragán, vyhrál úvodní vložku a ubral několik vteřinek ze své ztráty. Stále však figuruje na sedmém místě. A k jeho nevoli se Janu Kopeckému podařilo přeskočit Alberta Heviu a poskočil na místo druhé za vedoucího Bassa se ztrátou 12,1 vteřiny.
Po RZ 10 - Argame - Las Mazas - 11,81km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:47:47.3 --- 2. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 1:47:59.4 +12,1 3. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 1:48:00.6 +13,3 4. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 1:50:14.6 +2:27,3 5. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 1:50:20.2 +2:32,9 6. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 1:50:42.2 +2:54,9 7. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 1:50:49.6 +3:02,3 8. Solowow Michal - Baran Maciek Peugeot 207 S2000 1:52:16.5 +4:29,2 9. Wilks Guy - Pugh Phil Proton Satria Neo S2000 1:54:06.9 +6:19,6 10. Wittmann Franz / Ettel Berngard Mitsubishi Lancer Evo IX 1:54:15.8 +6:28,5
Výsledky po RZ9 Piedrafita-La Zorea-Anayo 2:
Kvůli neukázněným divákům podél trati, byla zrušena dnešní předposlední zkouška. Tu poslední pak vyhrál Jan Kopecký.
Poslední rychlostní zkouška první etapy měřila 27,11 kilometru a řádně zamíchala pořadím v čele průběžného pořadí. Vítězem testu se k naší radosti stal Jan Kopecký, následován Meekem a Bassem. Nicolas Vouilloz měl zřejmě defekt a propadl se až na pátou pozici. To znamenalo posun Jana Kopeckého na bronzovou pozici. Tovární jezdec Škody navíc ztrácí na lídra soutěže jen 10,4 vteřiny a dá se očekávat zítřejší útok na první příčku. Smůlu přinesla poslední vložka Tonimu Gardemeistrovi. Ten se celý den trápil s ne uplně konkurenceschopnou Corsou S2000. Jeho snaha pak vyvrcholila právě v posledním testu, kde vyletěl Toni mimo trať a odstoupil. Po RZ9 RZ9 Piedrafita-La Zorea-Anayo 2, 27,11 km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:40:15.9 --- 2. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 1:40:24.1 +8,2 3. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 1:40:26.3 +10,4 4. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 1:42:31.2 +2:15,3 5. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 1:42:43.2 +2:27,3 6. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 1:43:05.9 +2:50,0 7. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 1:43:18.8 +3:02,9 8. Solowow Michal - Baran Maciek Peugeot 207 S2000 1:44:25.2 +4:09,3 9. Wittmann Franz / Ettel Berngard Mitsubishi Lancer Evo IX 1:46:18.0 +6:02,1 10. Wilks Guy - Pugh Phil Proton Satria Neo S2000 1:46:26.1 +6:10,2
Výsledky po RZ7 Piedrafita - La Zorea - Anayo 1:
Sedmá rychlostní zkouška dne přinesla změnu v průběžné výsledkové listině. Asi 2 minuty zde ztratil Fredy Loix, zřejmě kvůli defektu. Výborný výkon předvedl Jan Kopecký, když vyhrál o 0,8s před Bassem. Ital byl spolu s Meekem (+2,5s) jedinými jezdci, kteří dokázal držet krok. Ostatní zaostávali o více jak 11 vteřin.
Tímto dalším výborným výkonem se Basso posunul na průběžnou vedoucí pozici. Na druhé místo spadl Hevia a třetí je Vouilloz.
Po RZ7 Piedrafita - La Zorea - Anayo 1, 27,11 km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:21:54.7 2. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 1:21:58.3 +3,6 3. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 1:22:01.9 +7,2 4. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 1:22:07.2 +12,5 5. Wilks Guy - Pugh Phil Proton Satria Neo S2000 1:23:26.7 +1:32,0 6. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 1:23:48.2 +1:53,5 7. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 1:24:41.1 +2:46,4 8. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 1:25:02.4 +3:07,7 9. Gardemaister Toni - Tuominen Tomi Opel Astra OPC S2000 1:25:07.4 +3:12,7 10. Solowow Michal - Baran Maciek Peugeot 207 S2000 1:25:26.8 +3:32,1
Výsledky po RZ 6 Cesa-Valdebarcena 2:
Pouze minimální rozdíly dělily v šesté rychlostní závodníky bojující o čelo soutěže. Nejrychlejší šestice se vešla do 2,5s! Vítězství si na svoje konto připsal Basso s Abarthem, těsně ho následovali Meeke s Peugeotem, který se usilovně snaží stáhnou ztrátu, kterou nabral na 4. testu, s Fabiemi Hevia a Kopecký a dvojice Kronosu Vouilloz a Loix na Peugeotech 207 S2000.
Zatím skvělý výkon podává Toni Gardemeister, který drží v dosavadních závodech nekonkurenceschopný Opel Corsa S2000 na svělém osmém místě, které by mu zaručovalo zisk jednoho premiérového bodu.
Po RZ6 Cesa-Valdebarcena 2, 11,36 km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 1:03:21.2 2. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 1:03:24.6 +3,4 3. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:03:28.2 +7,0 4. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 1:03:41.5 +20,3 5. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 1:04:11.4 +50,2 6. Wilks Guy - Pugh Phil Proton Satria Neo S2000 1:04:43.0 +1:21,8 7. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 1:04:48.7 +1:27,5 8. Gardemaister Toni - Tuominen Tomi Opel Astra OPC S2000 1:05:53.2 +2:32,0 9. Solowow Michal - Baran Maciek Peugeot 207 S2000 1:06:06.2 +2:45,0 10. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 1:06:34.2 +3:13,0
Výsledky po RZ 5 Cesa-Valdebarcena:Pátý rychlostní test vyhrál Alberto Hevia a opět o několik sekund odskočil Vouillozovi. Jan Kopecký zajel páté nejrychlejší čas a celkově je stále čtvrtý. Nenápadně, ale velmi dobře se zatím prezentuje na soutěži Guy Wilks s Protonem Satria Neo S2000. V každé rychlostní zkoušce postupně zrychluje a po RZ5 mu patří celková šestá příčka. Po RZ5 Cesa-Valdebarcena, 11,36 km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 56:34.7 - - - 2. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 56:37.3 +2,6 3. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 56:42.7 +8,0 4. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 56:54.6 +19,9 5. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 57:23.4 +28,8 6. Wilks Guy - Pugh Phil Proton Satria Neo S2000 57:49.3 +1:14,6 7. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 57:52.3 +1:17,6 8. Gardemaister Toni - Tuominen Tomi Opel Astra OPC S2000 58:52.9 +2:18,2 9. Solowow Michal - Baran Maciek Peugeot 207 S2000 59:11.6 +2:36,9 10. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 59:48.2 +3:13,5 Výsledky po RZ 4 Pajomal - Carbyian - La Rasa:
Kris Meeke ve čtvrtém a nejdelším měřeném testu soutěže ztratil více jak dvě minuty a vypadl z první desítky celkového pořadí. Důvodem ztráty irského pilota byl defekt, který opravoval přímo na trati RZ. Jeho ztráta nahrála do karet v boji o titul Janu Kopeckému, který dokončil test na čtvrtém místě. Třetí dojel Basso a o vedení v soutěži urputně bojují Vouiloz s Heviou, který o necelou vteřinu vede.
Po RZ 4 Pajomal - Carbyian - La Rasa - 29,57km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 49:45.9 - - - 2. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 49:46.5 +0,6 3. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 49:50.3 +4,4 4. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 49:59.2 +13,3 5. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 50:30.8 +44,9 6. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 50:45.1 +54,2 7. Wilks Guy - Pugh Phil Proton Satria Neo S2000 50:51.3 +1:05,4 8. Gardemaister Toni - Tuominen Tomi Opel Astra OPC S2000 51:46.8 +2:00,9 9. Solowow Michal - Baran Maciek Peugeot 207 S2000 51:59.9 +2:14,0 10. Wittmann Franz jn. - Ettel Berghard Mitsubishi Lancer Evo IX 52:27.6 +2:41,7
Výsledky po RZ 3 Munco-Muňó:Jan Kopecký vyhrál třetí rychlostní test. Jeho soupeř v boji o lídra IRC Meeke dojel "až" pátý. Vítězství Kopeckého ještě doplnil druhým místem Alberto Hevia, který pilotuje rovněž Fabii S2000. Do desítky nejrychlejších se dostal poprvé i ToniGardemeister s Opelem Corsou S2000. Po RZ 3 Munco-Muňó 8,00 km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 29:23.1 - - - 2. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 29:27.0 +3,9 3. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 29:28.0 +4,9 4. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 29:32.4 +9,3 5. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 29:37.1 +14,0 6. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 29:57.0 +33,9 7. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 30:01.1 +38,0 8. Wilks Guy - Pugh Phil Proton Satria Neo S2000 30:02.0 +38,9 9. Gardemaister Toni - Tuominen Tomi Opel Astra OPC S2000 30:41.3 +1:18,2 10. Burkart Aaron / Kölbach Michael Suzuki Swift S1600 30:51.4 +1:28,3
Výsledky po RZ 2 Pajomal - Carbayin - La Rasa:
Alberto Hevia dostal přidělen stejný čas jako druhý v cíli Giandomenico Basso a udžel se ve vedení v soutěži. Ostatním, kteří nenastoupily na start rychlostní zkoušky přidělili sportovní komisaři čas posledního v cíli, kterým byl lídr mistrovství evropy Michal Solowow.
Po RZ 2 Pajomal - Carbayin - La rasa - 29,57km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 24:59,0 - - - 2. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 25:00,4 +1,4 3. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 25:01,5 +2,5 4. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 25:09,1 +10,1 5. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 25:09,3 +10,3 6. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 25:27,3 +28,3 7. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 25:28,5 +29,5 8. Wilks Guy - Pugh Phil Proton Satria Neo S2000 25:30,6 +31,6 9. Gardemaister Toni - Tuominen Tomi Opel Astra OPC S2000 26:07,5 +1:08,5 10. Wittmann Franz jn. - Ettel Berghard Mitsubishi Lancer Evo IX 26:09,1 +1:10,1
Výsledky po RZ 1 Munco - Muňo:
Začátek soutěže potvrdil fakt, že na Asturii bude rozhodovat znalost tratě. Na prvních dvou místech se umístili jezdci, kteří ji dokonale znají. Vyhrál domácí Hevia před loňským vítězem Bassem. Třetí byl Vouiloz a za ním se seřadili dva aspiranti na titul IRC Jan Kopecký a Kris Meeke.
Po RZ 1 - Munco Muňó - 8km
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 4:20,5 - - - 2. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 4:23,0 +2,5 3. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 4:25,3 +4,8 4. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 4:27,5 +7,0 5. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 4:28,2 +7,7 6. Fuster Miguel - Vicente Medina Fiat Abarth Grande Punto S2000 4:29,9 +9,4 7. Loix Fredy - Miclote Fréderic Peugeot 207 S2000 4:32,2 11,7 8. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 4:32,5 +12,0 9. Wilks Guy - Pugh Phil Proton Satria Neo S2000 4:34,5 +14,0 10. Wittmann Franz jn. - Ettel Berghard Mitsubishi Lancer Evo IX 4:45,2 +24,7
Výsledky shakedown:
Dnes v dopoledních hodinách proběhl shakedown Rally Principe de Asturias, dalšího podniku IRC, kterého se účastní také dvě naše želízka v ohni Jan Kopecký a Antonín Tlusťák.
Nejrychlejším časem se blýskl Alberto Hevia(Škoda Fabia S2000). Druhý čas zajel lídr šampionátu Kris Meeke (Peugeot 207 S2000) a třetí byl největší konkurent irského pilota Jan Kopecký (Škoda Fabia S2000). Druhý náš zástupce Antonín Tlusťák (Citroen C2 S1600) zajel s dvoukolkou o pět vteřin pomalejší čas než vítěz.
Samotná soutěž startuje zítra v sedm hodin ráno a průběh soutěže můžete samozřejmě sledovat s námi v online zpravodajství.
SHAKEDOWN
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Hevia Alberto - Iglesias Alberto Škoda Fabia S2000 1:46,0 - - - 2. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 1:46,6 +0,6 3. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 1:47,2 +1,2 4. Vouiloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 1:48,1 +2,1 5. Loix Fredy - Miclotte Fréderic Peugeot 207 S2000 1:48,4 +2,4 6. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:48,5 +2,5 7. Solowow Michal - Baran Maciek Peugeot 207 S2000 1:49,5 +3,5 8. Fontana Corado - Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 1:49,9 +3,9 9. Fuster Miguel - Vicente Medina Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:49,9 +3,9 10. Gardemaister Toni - Tuominen Tomi Opel Corsa OPC S2000 1:51,6 +5,6
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?