Sebastien Loeb připouští, že jedná s Red Bullem, týmem z F1, ohledně jeho možného jednorázového angažmá na poslední závod letošní sezony v Abu Dhabi.
Multi šampión MS v rally, Loeb, prohlásil, že místo konání posledního závodu nehraje žádnou roli v jeho rozhodování. V jednom rozhovoru pro německou televizi RTL Sebastien říká: „Je pravdou, že rozhovory mezi mnou a značkou Red Bull již proběhly, ale to je v tuto chvíli vše. Na ničem konkrétním jsme se nedohodli, zatím.“Má se za to, že by Loeb mohl v Abu Dhabi nahradit jednoho z dvojice Sebastien Buemi, Jamie Alguersuari, dvou stabilních jezdců Toro Rosso. „Moc rád bych tuto domněnku potvrdil, ale to zatím bohužel nemohu. Tohle je ale nabídka, která se neodmítá! Takže kdyby za mnou zítra někdo přišel a nabídl mi místo ve svém voze, těžko bych odolal,“ připouští svoji touhu Francouz.
Doskáče Loeb s rallyovým vozem a vymění ho za stabilní monopost?
„Na druhou stranu to rozhodně není tak, že se jednou ráno vzbudíte a odbudete si svůj debut v F1. Tato výzva by si žádala úplně jinou přípravu, než jako mám na rally. Zatím jsem se však vůbec pro tuto příležitost nepřipravoval. Myslím, že přestup z rally do formule 1 by byl docela risk,“ zakončuje Loeb.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?