Všichni tři piloti s Citroëny C4 WRC byli na rally Australia penalizováni za „banální“ administrativní chybu a zejména Sebastien Loeb na tuto „nedbalost“ tovární týmu doplatil snížením šancí na obhajobu titulu mistra světa.
Penalizaci jedné minuty vedení týmu akceptovalo: "Rozhodnutí akceptujeme. Na fotografii v homologačních listech díl neodpovídá tomu, který jsme používali," řekl Olivier Quesnel. "Nemělo to žádný vliv na rychlost a spolehlivost. Neznamená to, že bychom chtěli podvádět, byla to jen a jen administrativní chyba" doplnil Quesnel.Za tuto naši chybu bych se rád omluvil Sebastienu Loebovi, který zde vyhrál velkolepým způsobem. "Samozřejmě, že jsem zklamaný, ale tuto skutečnost musím přijmout. Auto nebylo v souladu s pravidly," řekl Sebastien Loeb. "Místo snížení náskoku na rozdíl jednoho bodu, musíme teď dotahovat ztrátu pětibodovou. Určitě nám to zkomplikovalo boj o titul, ale nijak to nesnižuje naše odhodlání bojovat o vítězství ve Španělsku," dodal Loeb."Je to škoda, že po tak vzrušujícím třídenním zápolení se rozhodlo u zeleného stolu,“ řekl Mikko Hirvonen. “Před dvěma lety jsme tímto způsobem ztratili body v Portugalsku, tak že vím, jak se asi Sebastien cítí," uzavřel Hirvonen.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?