Jezdec Juniorského týmu Citroënu, Sebastien Ogier, oznámil, že se letos zúčastní všech zbývajících soutěží. Že by se jednalo o znamení přestupu do francouzského továrního týmu na příští rok?
Ogierova cesta do Austrálie stála také ovšem hodně peněz, vše údajně platí přímo Citroën a podporovat ho bude i na dalších dvou zbývajících rally. Jen připomeňme, že Francouz je úřadujícím šampiónem JWRC. „Konečně můžu říci, že se zúčastním již celého zbytku roku. Zúčastnit se celé sezony je pro mě prostě perfektní. Pokud se chci zlepšovat, tak je jedině dobře, že se mohu účastnit těchto rally,“ říká Ogier.
Ogier neměl ze začátku roku úplně optimální formu, to se teď změnilo a on může doufat v C4ku i pro příští sezonu. „Pro příští sezonu není nic jistého, ale chtěl bych zůstat s Citroënem. Během roku se mi stále více a více dařilo. Měl jsem složitý začátek do sezony, ale myslím, že když přijdete do WRC, tak je to normální. Doufám, že v Austrálii bych mohl jet na úrovni jezdů jako Henning Solberg. Uvidíme, co se stane po startu,“ říká Sebastien Ogier. Šéf Citroënu, Olivier Quesnel, řekl, že ohledně působení Ogiera v týmu v příští sezoně zatím nepadlo žádné rozhodnutí. Zdroje přímo z týmu však tvrdí, že k nějaké dohodě již mohlo dojít. Citroën udělal něco podobného s Danim Sordem v roce 2006, když Španěl napřed jezdil v privátním týmu s Xsarou.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?