Norskými médii kolují zvěsti o tom, že P. – G. Andersson, někdejší tovární jezdec Suzuki, který v letošním roce startoval v Norsku s Fabií WRC, jedná o možné spolupráci s týmem Petter Solberg WRT.
Jak je známo, tak mladší z bratrů Solbergů v současné době jedná o rozpočtu na nadcházející sezonu a především o tom, aby se v příští sezoně objevil v mistrovství světa s konkurence schopným autem.
P. – G. Andersson se v letošním roce moc nesvezl. Na vině byly samozřejmě finance, které mu ale stále chybí i pro případnou spolupráci s Petterem Solbergem. Sám P.G. k tomu říká: "Stále mi chybí 2,3 milionu do naplnění rozpočtu,". Pokud se švédskému jezdci podaří požadovanou částku sehnat, je v jednání případný start v týmu Petter Solberg WRT. Andersson by v tom případě měl startovat v šampionátu P-WRC s vozem S2000. Nejpravděpodobněji s Peugeotem 207 S2000 nebo se Škodou Fabia S2000. Solberg by měl naopak startovat v nejvyšší kategorii WRC, ale s jakým vozem, to doposud není známo.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?