Norskými médii kolují zvěsti o tom, že P. – G. Andersson, někdejší tovární jezdec Suzuki, který v letošním roce startoval v Norsku s Fabií WRC, jedná o možné spolupráci s týmem Petter Solberg WRT.
Jak je známo, tak mladší z bratrů Solbergů v současné době jedná o rozpočtu na nadcházející sezonu a především o tom, aby se v příští sezoně objevil v mistrovství světa s konkurence schopným autem.
P. – G. Andersson se v letošním roce moc nesvezl. Na vině byly samozřejmě finance, které mu ale stále chybí i pro případnou spolupráci s Petterem Solbergem. Sám P.G. k tomu říká: "Stále mi chybí 2,3 milionu do naplnění rozpočtu,". Pokud se švédskému jezdci podaří požadovanou částku sehnat, je v jednání případný start v týmu Petter Solberg WRT. Andersson by v tom případě měl startovat v šampionátu P-WRC s vozem S2000. Nejpravděpodobněji s Peugeotem 207 S2000 nebo se Škodou Fabia S2000. Solberg by měl naopak startovat v nejvyšší kategorii WRC, ale s jakým vozem, to doposud není známo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?