Martin Prokop prokázal svoji rychlost, když na Barum Czech Rally Zlin získal s pro něj naprosto neznámým vozem S2000 ve velké konkurenci skvělé páté místo.
Prokop, pro něhož byl start ve Zlíně první zkušeností s vozem kategorie Super 2000, byl vybrán odbornou porotou expertů, aby reprezentoval Českou republiku v Peugeotu 207 stáje Kronos Racing v barvách pneumatikářské společnosti BF Goodrich.„Byla to další úspěšná a mezi diváky velmi oblíbená jízda s podporou naši společnosti. Dokázali jsme vybojovat skvělé páté místo v cíli,“ soudí Jacques Morelli, manažer porgramu BF Goodrichu v IRC.Prokop ke svému startu řekl: „Chtěl bych moc poděkovat společnosti BF Goodrich, Kronos Racingu a všem, kteří se na mém startu podíleli. Tento víkend jsem si opravdu užil. V IRC je konkurence neskutečně vyrovnaná a já jsem rád, že se mi podařilo dosahovat takových časů.“
BFGoodrich Drivers’ Team se opět objeví na Rally Sanremo, která se jede 24. až 26. září. Na tamějších tratích se do vozu posadí Luca Cantamessa.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?