Tato možnost a dávný sen norských bratrů je na světě. Deníku VG to oznámil mladší z bratrské dvojice Petter.
"Tato možnost existuje, bylo by to naprosto skvělé," řekl Petter Solberg. Má to však jeden háček. Je potřeba sehna potřebný obnos na vytvoření společného týmu. Podle deníku VG je to částka pohybující se mezi 5 – 6 milióny eur potřebných na provoz dvou specialů WRC.Petter Solberg tak v současné době shání peníze a této jeho myšlence je nakloněn i starší z bratrů Henning, který má mimochodem za sebou velmi silného sponzora (Expert). "Pokud by přišel Petter s dobrým nápadem, půjdu do toho. Pokud je někdo, kdo to dokáže, tak je to právě Petter. Už to předvedl v letošním roce," řekl Henning Solberg.Zda se bratrům s ne vždy ideálními vztahy, podaří tuto vizi uskutečnit, na to si budeme muset počkat, ale jak říká mladší z bratrů: "Všechny problémy jsou za námi. V současné době jsme nejlepšími kamarády,". Což by jim mělo k uskutečnění snu pomoci asi nejvíce.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.