Aktuálně ze servisní zóny přinášíme rozhovory s jezdci.
Jan Kopecký: Barum rally je obecně těžká soutěž. Jedeme co potřebujeme. Na vlhko a déšť jsme testovali. Jedeme bez sebemenšího problému. Vedeme asi o minutu, ale nic není rozhodnuto. Zítra se ještě může stát cokoliv. Věřím, že vedení udržíme.
Juho Hänninen: Kryjeme záda Honzovi, to je jasné. Můžeme bát i třetí a zárověň hlídáme za sebou Krestu. Hlavní je dojet do cíle.
Pavel Valoušek: Dneska bojujeme trochu s technikou. Na šesté RZ jsme měli problém s motorem. Na poslední RZ jsme měli obrovský aquaplaining a byli jsme venku. Stěrače nebraly vodu, jak moc lilo. Jsme dvanáctí, což je úspěch. Zítra uvidíme. Můžeme se posunout.
Martin Prokop: Šesté místo je super. Moc si to užíváme. Podmínky byly na poslední RZ složité, ale jsme v cíli etapy. Zítra je ještě mnoho kilometrů, uvidíme. Jsem nadšený.
Jarek Orsák: Bojujeme s technikou. Na první sekci jsme měli čpatný stabilizátor, na druhé sekci nám tekl olej z převodovky. Provedla se provizorní oprava. Teď se rozjíždím na čtverku. Uvidíme co se s tím v servisu dá dělat. Asi výměna skříně. Zítra teprve budeme závodit.
Václav Pech: Jedeme v pohodě. Na Romana asi nemáme. Na poslední Rz jsem v šedesátce chytl aquaplaning a byli jsme na louce. Nějaký problém je s podvozkem, ale opravíme a pojedem dál.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?