Tradičním shakedownem začala Barum Rally Zlín. Nejrychlejší čas zaznamenal Kopecký. Bouffierovi explodoval motor.
Aktuality:
17:08 Bryan Bouffier s Protonem Satria S2000 na start nenastoupí, Zničený motor na shakedownu.
Jan Kopecký s Petrem Starým se stali vítezi dnešního shakedownu. Překvapivě druhý čas zajel Martin Prokop. Obrovské problémy technického rázu sužují Proton Bouffiera, kterému při čvrtém průjezdu explodoval motor. Obrovskou krizovou situaci prožil Jevgenij Novikov s Fabií S2000. Po rychlé levé zatáčce na vytočenou šestku opustil v hodinách trať. Moc nechybělo a srazil rodinu s dětmi, kteří ale stáli za páskou. Prosíme diváky, opravdu uvažujte dobře, kam se postavíte. Neohrožujte sebe a své děti !!!Shakedown
Pořadí po RZ Posádkavůz Celkový čas(penalizace) Ztráta na vedoucího 1. Kopecký Jan - Starý Petr Škoda Fabia S2000 1:47.6 - - - 2. Prokop Martin - Tománek Jan Peugeot 207 S2000 +0.1 3. Rossetti Luca - Chiarcossi Matteo Peugeot 207 S2000 +0.1 4. Loix Freddy - Miclotte Frédéric Peugeot 207 S2000 +0.4 5. Vouilloz Nicolas - Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 +0.4 6. Hänninen Juho - Markkula Mikko Škoda Fabia S2000 +0.6 7. Basso Giandomenico - Dotta Mitia Fiat Grande Punto S2000 +0.6 8. Valoušek Pavel - Hrůza Zdeněk Škoda Fabia S2000 +0.6 9. Meeke Kris - Nagle Paul Peugeot 207 S2000 +1.0 10. Kuzaj Leszek - Perry Craig Peugeot 207 S2000 +1.0
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?