Zvláštní bezpečnostní opatření chystá na víkend republiková i městská policie ve Zlíně v souvislosti s tradičním závodem Barum Czech rally.
Závodu se bude účastnit velké množství závodníků světových tříd, proto pořadatelé počítají také s mimořádnou diváckou návštěvností.
"Městská policie nasadí na jednotlivá dílčí opatření v průběhu letošní Barum rally na 70 strážníků, kteří budou společně s policisty Policie ČR dbát na bezpečnost v ulicích města. Největší nápor očekáváme v průběhu páteční rychlostní zkoušky v centru města, která do ulic přiláká desetitisíce sportovních příznivců a přinese značné změny v organizaci dopravního provozu jak na silnících, tak i na železnici. Jednotlivé hlídky strážníků i republikové policie se budou nacházet prakticky po celé trase této rychlostní zkoušky. Přitom by ale neměl být oslaben standardní výkon služby i v jiných částech města," uvedla tisková mluvčí městských strážníků Šárka Škubalová.
Městská policie Zlín vyzývá všechny fanoušky motoristického sportu, kteří se přijdou na jednotlivé rychlostní zkoušky podívat, aby se ve vlastním zájmu seznámili s bezpečnostními doporučeními, bezvýhradně uposlechli pokyny pořadatelů a dbali na ochranu svého života, zdraví i majetku.
"Všichni diváci přihlížejí soutěži na vlastní nebezpečí, a tak je především v jejich zájmu, aby naše doporučení dodržovali. Vyzýváme také diváky, aby při sledování závodu respektovali oprávněné zájmy jiných subjektů a nevstupovali bez jejich svolení na soukromé pozemky či budovy. Při minulých ročnících se totiž nejednou stalo, že někteří lidé šplhali kvůli lepšímu výhledu po okolních budovách. Je třeba si ale uvědomit, že například stříška nad vchodem není konstruována pro takové zatížení a její zřícení by mohlo zranit mnoho diváků. Rovněž připomínáme rodičům, aby si při akci dobře hlídali své dětí a měli přehled o tom, kde se pohybují," upozornila policistka.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?