Součástí Barum Czech Rally Zlín bude tradičně večerní městská rychlostní zkouška, kvůli níž bude v pátek asi na čtyři hodiny přerušen provoz v Gahurově ulici. Proto Dopravní společnost Zlín – Otrokovice připravila náhradní dopravu.
"Jsme schopni zajistit dopravu cestujících na sídliště Jižní Svahy, i když dojde v pátek večer v čase rychlostní zkoušky k vyloučení běžného provozu v Gahurově ulici. Také letos nabídneme cestujícím dopravu z centra Zlína na Jižní Svahy, na Paseky i na Mladcovou po objízdné trase přes Prštné,“ uvedl Kocháň s tím, že DSZO je připravena nasadit také po skončení rychlostní zkoušky několik posilových autobusů, aby se diváci dostali ze Zlína hromadnou dopravou bez dlouhého čekání zejména do Otrokovic nebo na Jižní Svahy.
Gahurova ulice bude uzavřena pro provoz MHD v pátek 21. srpna od 19.30 do přibližně 23.30 hodin. Po tu dobu bude trolejbusová linka 6 z Otrokovic končit ve Zlíně na zastávce Školní a začínat na zastávce Náměstí Míru. Linky 8 a 9 nepojedou na Jižní Svahy, ale na točnu Sportovní hala. Ze zastávky Náměstí Míru přes Náměstí práce budou jezdit na Jižní Svahy autobusy mimořádných linek 8X a 9X, v opačném směru ze sídliště budou v centru Zlína končit rovněž na zastávce Náměstí Míru. Autobusy linek 32 a 33 pojedou oklikou přes Prštné a budou za touto objížďkou o několik minut zpožděny.
"Revizoři budou uznávat v době tohoto dopravního opatření pro přestup na náhradní dopravu i nepřestupné jízdenky pro jednotlivou jízdu a respektovat odpovídající prodloužení jízdní doby, aby cestující v důsledku objížďky nebyli poškozeni," dodal Kocháň.
Podrobnosti ke změně trasování MHD v čase rychlostní zkoušky rally a náhradní dopravě včetně mapek jsou zveřejněny na samostatné internetové stránce http://www.dszo.cz/?section=mhd&file=aktuality&id=147.Jak vyplynulo z zjednání ředitele DSZO s pořadatelem rally, větší množství diváků může přitahovat v sobotu 22. srpna večer také servisní zóna motoristické soutěže u areálu Barum Continental v Otrokovicích. „Diváci se do těchto míst mohou dostat ze Zlína našimi trolejbusy linek 2 a 6. Vystoupí u nádraží v Otrokovicích a do servisní zóny dojdou bezpečně podchodem pod kolejištěm železniční stanice,“ podotkl ředitel dopravní společnosti.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?