Meeke si obváží z Madeiry čtyři body za páté místo a natahuje svoje vedení přes Kopeckým na pět bodů. Podle Meekea je to klíčový moment v bitvě o titul.
Dodal také, že zisk těchto čtyř bodů byl mnohem těžší než jeho tři předchozí vítězství. "Myslím, že jsem se nadřel o mnoho více pro tyto čtyři bodu, než když jsem získal rovnouý desítku v Brazílii, na Azorech a v Ypres," nechal se Meeke slyšet.
"Rylly na Madeiře je velmi odlišný podnik a je velmi náročné naučit se tratě. Na Ypres se učíte asi 100 zatáček v jedené RZ, ale na Madeiře je jich třeba 300."
Meeke tak stále zůstává ve vedení šampionítu IRC o pět bodů před Kopeckým. V nadcházejícím podniku se bude jistě velice snažit, aby si tento odstup udržel. Nebude to však mít lehké, protože Jan Kopecký v domám prostředí jistě rychý.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?