Meeke si obváží z Madeiry čtyři body za páté místo a natahuje svoje vedení přes Kopeckým na pět bodů. Podle Meekea je to klíčový moment v bitvě o titul.
Dodal také, že zisk těchto čtyř bodů byl mnohem těžší než jeho tři předchozí vítězství. "Myslím, že jsem se nadřel o mnoho více pro tyto čtyři bodu, než když jsem získal rovnouý desítku v Brazílii, na Azorech a v Ypres," nechal se Meeke slyšet.
"Rylly na Madeiře je velmi odlišný podnik a je velmi náročné naučit se tratě. Na Ypres se učíte asi 100 zatáček v jedené RZ, ale na Madeiře je jich třeba 300."
Meeke tak stále zůstává ve vedení šampionítu IRC o pět bodů před Kopeckým. V nadcházejícím podniku se bude jistě velice snažit, aby si tento odstup udržel. Nebude to však mít lehké, protože Jan Kopecký v domám prostředí jistě rychý.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?