Vítězství Giandomenica Bassa je přesně to, co tovární tým Abarth potřeboval. Basso vyhrál pro italskou značku letos první soutěž a zároveň to bylo po delší době, kdy na nejvyšší stupínek v Intercontinental Rally Challenge postavil jezdec pilotující Abarth Grande Punto S2000.
Vítězství Giandomenica má blahodárný účinek na práci všech členů týmu. Jejich morálka pochopitelně vzrostla. Bassův týmový kolega, Anton Alén, který v době konání rally na Madeiře bojoval doma ve Finsku a získal druhé místo ve skupině N, je z vítězství kolegy opravdu šťastný. Alén bude reprezentovat tým Abarth na Barum Czech Rally Zlín, když vystřídá na postu dvojky italského týmu letos nevýrazného Rossetiho. „Je to skvělý výsledek a pochopitelně dobré povzbuzení celého týmu. Na tamější soutěži byl Giandomenico vždycky rychlý a letos to opět prokázal. S konkurenčními Peugeoty si poradil opravdu skvěle,“ chválí svého kolegu Alén. Tovární tým Fiatu má naplánovaný ještě jeden test před startem Barum Czech Rally Zlín.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.