Jari Ketomaa podal na své domácí soutěži Neste Oil Rally Finland skvělý výkon, když dokázal poprvé v MS bodovat. Ač by se mohlo zdát, že to byl dobrý výsledek, Jari chtěl víc.
Ketomaa, který vloni skončil v PWRC třetí, startoval s privátním Subaru Impreza WRC specifikace 2007. I přes tento handicap se Ketomaa dokázal prosazovat mezi ostřílenými borci z MS. První den zakončil na osmém místě. V průběhu prvního dne sice na RZ6 spadl až na deváté místo, ale hned na dalším testu se vrátil na body, když první etapu zakončil 1,9s za Madsem Ostbergem na sedmé pozici.
V sobotu pokračoval Jari Ketomaa ve skvělých výkonech. Jedinou skvrnou na jeho sobotním výsledku byla chyba na první ranní vložce, Leustu 1, kde sjel finský závodník s svým Subaru mimo trati a trefil strom. Celý incident znamenal ztrátu 1 minuty. Hned na další RZ se ale dostal zpět na osmou příčku, když skvělým časem přeskočil Matthewa Wilsona a Henninga Solberga (problémy se zavěšením). Druhý den soutěže zakončil na sedmém místě.V celkovém účtování si Jari připsal jedenáct časů v TOP6 a ve svém prvním startu v MS s vozem kategorie WRC specifikace 2007 dokázal víc, než od něj odborníci očekávali. Samotný jezdec ale se svým výsledkem spokojený není! Na této rally startoval již po šesté: „Rozhodně jsem chtěl lepší výsledek. Naše časy mohly být lepší, ale jsem rád, že jsme byli blízko nejlepší pětici posádek. Měli jsme ale k dispozici vůz specifikace 2007. To byla určitá nevýhoda. S tímto vozem jsme zatím letos natestovali pouhých 100 km,“ připomíná Ketomaa.
Ketomaa měl k dispozici tuto specifikaci Subaru Imprezy WRC
„Když jsme odjeli dobrou rychlostní zkoušku bez problémů, tak jsme byli s našimi časy spokojeni. Ale díky problémům s motorem a také defektu není náš výsledek tak skvělý. Mohli jsme být pátí celkově, kdybychom neměli tyto problémy,“ podotýká spolujezdec Stenberg.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?